תמונות יח”צ של Lumia 928 נחשפות ברשת

Lumia 928 Black
Lumia 928 Black

מנכ”ל נוקיה, סטיבן אילופ לא העריך את המראיין האגרסיבי שהמשיך וביקש לדעת פרטים על הטלפון הבא של החברה, הלומיה 928. באותו ראיון, זרק אילופ את האייפון של המראיין לרצפה. בעוד בראיון ההוא אילופ נראה כרגוע ושקול למדי ולא כאדם עצבני כפי שהציגו אותו הכותרות הרבות באתרי האינטרנט השונים, חשיפתן של תמונות ה-Lumia 928 בחשבון הטוויטר של evleaks, ודאי הצליחו להוציא אותו משלוותו.

מן התמונות שמפרסמים ב-evleaks ניתן ללמוד פרטים בודדים על ה-Lumia 928. על הגב מכשיר ניתן לראות את סימול הרשת מהדור הרביעי 4G LTE כמו גם את מצלמת ה-PureView עם עדשת Carl Zeiss ומה שנראה כמו פלאש Xenon ומתחתיו פלאש LED. הרמקול בגב המכשיר גם הוא חדש לנו ונראה גדול ואימתני, אולם מעט חבל יהיה לגלות עוד מכשיר שכאשר יונח על השולחן, צליליו יתעמעמו.

בשבוע שעבר דיווח הפייננשל טיימס (FT) כי נוקיה צפויה לחשוף מספר דגמים חדשים של מכשירים השנה, לפחות אחד מהם יכנס לקטגוריית הפאבלטים על-מנת להתחרות בסדרת ה-Galaxy Note של סמסונג. מכשיר נוסף אליו התייחסו ב-FT אמור לכלול מצלמת 41 מגה-פיקסל.

נוקיה מתקדמת עם מכירות מכשירי הלומיה מרבעון לרבעון ובדוחותיה האחרונים חשפה החברה כי מכרה ברבעון הראשון של השנה 5.6 מיליון מכשירי לומיה, עליה של כ-27% בהשוואה לרבעון הקודם, אז דיווחה החברה על מכירות של 4.4 מיליון מכשירי לומיה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים