אפל מכריזה על כנס המפתחים WWDC 2013 ב-10 ליוני

wwdc13-about-main_2x

אפל הכריזה היום (ד’) כי תערוך את כנס המפתחים השנתי של החברה, ה-WWDC 2013, בין התאריכים 10-14 ליוני בסאן פרנסיסקו. בכנס המפתחים השנתי שלה מציגה אפל את הפיתוחים החדשים של החברה לשנה הקרובה בדגש על מערכות ההפעלה iOS ו-Mac OS X. ההרשמה לכנס תחל מחר, ה-25 לאפריל 2013, בשעה 20:00 שעון ישראל כאשר מחיר כרטיס יעמוד על $1,599.

אמש פרסמה אפל את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2013 ובשיחת הועידה לאחר פרסום הדוחות בישר מנכ”ל החברה, טים קוק, למשקיעים כי מוצרים חדשים יחלו לעשות את דרכם לשוק רק בחודשי הסתיו, כלומר החל מחודש ספטמבר. מאז חודש אוקטובר האחרון, לא השיקה החברה ולו מוצר חדש אחד, כך שהציפיה והסקרנות לקראת חודשי הסתיו תהיה בשיאה.

בכנס המפתחים צפויה אפל להכריז על מערכת ההפעלה הניידת iOS 7, עבורה ציפיה גדולה לשינוי מהותי בעיצוב מאז נכנס המעצב הראשי של החברה, ג’וני אייב, לתפקיד ראש מחלקת עיצוב מערכת ההפעלה הניידת כחלק מהשינויים המבניים באפל לאחר עזיבתו של סקוט פורסטול, אשר פיקח על כל האספקטים של מערכת ההפעלה, את החברה בחודש אוקטובר האחרון.

נזכרים ב-WWDC 2012

בשנה שעברה, בכנס המפתחים WWDC 2012, הציגה אפל את מערכת ההפעלה iOS 6 שהטמיעה לראשונה את הרשת החברתית פייסבוק לתוך מערכת ההפעלה הניידת של אפל. iOS הציגה כ-200 עדכונים באיטרציה השישית שלה, אחד מהם היה שירות המפות החדש של החברה, שלא זכה להצלחה רבה בשל תקלות לא אופייניות לרצונה של אפל לשלמות.

בנוסף לעדכון מערכת ההפעלה הניידת, הציגה אפל בכנס המפתחים בשנה שעברה עדכונים למחשבי ה-Mackbook Air וה-Macbook Pro של החברה והכריזה על מחשב ה-Macbook Pro הראשון בעל מסך רטינה.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל העדכונים ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים