אינטל מתכוננת להשקת מעבדי Haswell – הדור הרביעי של Core i

haswellיצרנית המעבדים אינטל הודיעה באמצעות חשבון הטוויטר של החברה כי מעבדי הדור הרביעי של (בשם הקוד Haswell) יחשפו במלוא הדרם בעוד 3,337,200,000,000,000 נאנו-שניות, או פשוט יותר – ביום שלישי ה-4 ביוני בכנס Computex המתקיים בטיוואן.

עם מעבדי ה-Haswell שמה אינטל דגש על צריכת חשמל ושיפור ביצועים גרפיים, כאשר הדור הראשון צפוי להיות מעבדים מרובעי ליבה שיכוונו לעבר שיפור זמן הסוללה של המחשבים היקרים יותר בשוק, או עבור המחשבים הזולים יותר יספקו ביצועים טובים בהרבה וזמן סוללה ארוך במיוחד.

צריכת החשמל במעבדים החדשים צפויה לעמוד על 10 וואט, שיפור של כ-41% בהשוואה לצריכת החשמל של המעבדים מהדור הקודם שעמדה על 17 וואט. בנוסף, מציינים באינטל כי המעבדים החדשים יאפשרו למחשבים מהדור הבא להיות דקים יותר, תוך שמירה על ביצועים.

המעבדים החדשים של אינטל נבנו גם עם מערכות ההפעלה החדשות התומכות בשימוש במסכי מגע. מערכת ההפעלה אנדרואיד הפכה לרלוונטית הרבה יותר בתחום הטאבלטים, כמו גם ה-Chromebook Pixel החדש של גוגל עם מערכת ההפעלה Chrome OS וכמובן סט שלם של מחשבים המריצים את מערכת ההפעלה ווינדוס 8 המאפשרת שימוש במחשבים בעלי מסך מגע.

(מקור – CNET)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים