הוכרז: Samsung Galaxy Tab 3 בעל מסך 7 אינץ’ ותמיכה בשיחות קוליות

GALAXY Tab 3 7 inch_005_3G

הבוקר הכריזה סמסונג באופן רשמי על טאבלט ה-Galaxy Tab 3 עליו שמענו עד כה רק דרך שמועות. הטאבלט החדש, יגיע בתצורת מסך של 7 אינץ’ ויהיה זמין למכירה כבר בתחילת חודש מאי בגרסת Wifi בלבד, כאשר כחודש לאחר מכן תוצג גרסה נוספת של הטאבלט אשר תתמוך ב-3G ותאפשר לבצע דרכו שיחות קוליות.

ה-Samsung Galaxy Tab 3 יושק עם גרסת אנדרואיד 4.1 Jelly Bean ויכלול מסך TFT בגודל 7 אינץ’ ברזולוציה של 1024×600 ובצפיפות פיקסלים של 169PPI, מעבד בעל שתי ליבות בתדירות שעון של 1.2Ghz, זיכרון 1GB RAM ונפח אחסון פנימי של 8GB או 16GB הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מסוג microSD (עד 64GB).

הטאבלט יגיע עם שתי מצלמות, האחת בגב המכשיר שתהיה בעלת חיישן 3 מגה-פיקסל והשניה בקדמת המכשיר שתהיה בעלת חיישן של 1.3 מגה-פיקסל וסוללה מסוג Li-ion בקיבולת 4000mAh.

מימדיו של ה-Galaxy Tab 3 יהיו:

רוחב: 111.1 מ”מ

גובה: 188 מ”מ

עובי: 9.9 מ”מ

משקל: 302 גרם בגרסת ה-Wifi ו-306 גרם בגרסת ה-3G

העדכון הנוכחי לסדרת ה-Galaxy Tab לא מחדש יותר מידי, אך מציע עדכונים בגזרה תוך הקטנת מימדים ומשקל, מעבד חזק יותר בתדירות שעון של 1.2Ghz שעודכן מהגרסה הקודמת, שהכילה מעבד בתדירות שעון של 1Ghz בלבד וכמובן שדרוגים בעיצוב המכשיר.

הצלחתו של הטאבלט תלויה כמובן במחיר בו תציע סמסונג למכור את הטאבלט שכן מתחרים בקטגוריה כמו הנקסוס 7 של אסוס וגוגל המוצע במחיר 199$.

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים