Rovio מציגה: אנגרי בירדס עם חברים בנייד

AngryBirdsFriends

חברת המשחקים הפינית רוביו (Rovio) משחררת לחנויות האפליקציות עבור פלטפורמות האנדרואיד וה-iOS משחק חדש לסדרת הציפורים הזועמות. המשחק, Angry Birds Friends, ייאפשר לכם לשחק אל מול החברים שלכם בפייסבוק בטורניר שבועי בו ייקבע המנצח לפי מספר הנקודות שצבר.

המשחק מגיע למובייל כשנה לאחר שהושק כמשחק חברתי דרך פייסבוק בלבד, שם הצליחה Rovio לצבור מעל ל-60 מיליון התקנות ו-15 מיליון שחקנים פעילים מידי חודש. מאז הושקה האפליקציה החדשה לחנות האפסטור ביום חמישי האחרון, הצליחה לטפס במעלה רשימת האפליקציות המובילות ואף הגיעה לראש הרשימה במדינות רבות (כולל ישראל).

AngryBirdsFriendsMobile

פרט להתמודדות השבועית מול החברים, אותם ניתן להזמין לשחק מולכם ישירות מהאפליקציה, נוספו למשחק מספר תוספות מעניינות המעניקות לציפורים שלכם כוחות על שיעזרו להן להתמודד בקלות יתרה מול החזירים המסתתרים בין מבנים שונים ומשונים המורכבים מקורות עץ, אבנים וקוביות קרח.

המטרה במשחק היא כמובן להשיג כמה שיותר נקודות, כך שכוחות העל המוצעים בהחלט יעזרו לכם להשיגן ביתר קלות, אך הכמות של כוחות העל שתקבלו בתחילת המשחק מוגבלת ותדרוש רכישה בתוך האפליקציה במידה ותרצו להוסיף עוד כמה כוחות על לסל ההולך ומתרוקן. לשם רכישות שיתבצעו בתוך המשחק תשתמשו בכסף וירטואלי אותו תצברו ככל שתתקדמו במשחק, אך לשיטתן של אפליקציות חברתיות אחרות, אם תחפצו להמשיך להתקדם במשחק בקצב מהיר יותר או לרכוש יותר מתנות לחברים, תאלצו לשלם.

יצר התחרותיות ודאי יצליח להגביר את כמות הזמן בו ישתמשו השחקנים במשחק החדש ואף את כמות הרכישות בתוך בתוך האפליקציה. היה זה רק בתחילת חודש אפריל אז הציגה חברת Rovio את התוצאות הכספיות שלה לשנת 2012 שם הראתה צמיחה של 101% בהכנסות בהשוואה לשנה הקודמת. החברה ממשיכה לחדש גם השנה והמשחק החברתי שהגיע זה עתה למובייל מצטרף לסדרת האנימציה שהציגה החברה מוקדם יותר השנה. עושה רושם ש-Rovio לא עומדת ללכת לשום מקום בזמן הקרוב.

להורדת האפליקציה [ אנדרואיד | אייפון ]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים