דיווח: גוגל מוותרת על Motorola X, משאירה את העבודה למוטורולה

google-resigns-moto-xבמהלך השבועות האחרונים נפוצו דיווחים שונים וסותרים לגבי מועד חשיפתו של המכשיר המסתורי Motorola X, תוצר משותף של גוגל וחברת הבת שלה מוטורולה מוביליטי, שעל פי דיווחים קודמים נועד להוות מתחרה ישיר למכשיר האייפון של אפל וכן לסדרת מכשירי ה-Galaxy של סמסונג. פרטים ראשונים ציפינו לקבל באירוע המפתחים Google I/O שייפתח בשבוע הבא בסן-פרנסיסקו, אלא שאז הגיע דיווח לפיו המכשיר לא יופיע על הבמה במרכז מוסקוני בו תקיים גוגל את האירוע השנתי שלה.

על פי דיווח חדש שמקורו בסין, בגוגל החליטו לקחת צעד אחורה ולהחזיר את פרויקט הפיתוח לידיה הבלעדיות של מוטורולה, זאת מבלי לקחת מעורבות מסוימת בהמשך תהליך הפיתוח שלו. בדיוק כפי שטענו דיווחים קודמים על העיכוב המשמעותי בלוח הזמנים, הסיבה לנסיגה של גוגל טמונה באי הצלחתה של מוטורולה להגיע ליעדים שהציבה לעצמה. האנליסטית סאן צ’אנג שו, שמאחוריה 18 שנות ניסיון בתעשיית המובייל ולמעלה ממיליון עוקבים בשירות המיקרו-בלוגינג Weibo, טענה בדבריה שבגוגל התקשו למצוא את החדשנות שבמכשיר ה-Motorola X.

סביר להניח שלאחר חודשים ארוכים של פיתוח, חברת מוטורולה לא תוותר על השקתו של המכשיר המדובר, אולם היא עשויה לשנות את השם בו יושק בכדי להוריד את רף הציפיות הגבוה אליו הוא הגיע. באם הדיווח של האנליסטית סאן צ’אנג שו יתברר כנכון, הרי שמוצר משותף לגוגל ולחברת הבת שלה שנרכשה לפני כמעט שנתיים – עוד רחוק מלהופיע.

(מקור – PhoneArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים