הודלף: HTC Droid DNA מריץ אנדרואיד 4.2.2 עם ממשק Sense 5.1

sense5.1-droid-dnaכידוע, עם השקת מכשיר ה-HTC One, חשפה יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית גם את הגרסה החדשה של ממשק המשתמש המוכר שלה, Sense 5.0. הממשק המשופר זכה להמון אהדה ופידבקים חיוביים, אך לא הדיר מעל ראשה של החברה את הטענות על שחרורו של המכשיר לחנויות עם גרסת אנדרואיד ישנה יחסית – 4.1.2 Jelly Bean.

כעת אנו מקבלים אישוש ראשון להבטחותיה של החברה לשדרג את צד התוכנה של מכשיר הדגל החדש שלה כמו גם של מכשירי השנה שעברה, כשהדלפה חדשה חושפת עדכון נוסף לממשק הסנס אשר מופעל תחת גרסת אנדרואיד מספר 4.2.2, העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה הניידת מבית גוגל. בקטע הוידאו שהועלה לאתר YouTube ניתן לראות את מכשיר ה-Droid DNA (או HTC Butterfly בגרסה הבינלאומית) מריץ את ממשק Sense בגרסה 5.1, כשלא ממש ברורה גרסת מערכת ההפעלה על פי תפריט האודות. למרות זאת, ניתן לראות במרכז ההתראות את פונקציית ה-Quick Toggles, אשר מאשרת את העובדה כי מדובר בגרסה 4.2.2.

במידה והוידאו אכן מציג פרטים אמינים, ניתן לשער שהגעתו של העדכון למכשיר הדגל HTC One אכן קרובה, וייתכן שגם מחזיקי ה-Droid DNA לא יחכו עוד הרבה זמן עד שיוכלו להשתמש בכל הפיצ’רים והפונקציות החדשות שבהן ניחן מכשיר הדגל של החברה. בכל זאת, בקטע הוידאו ניתן להבחין באיטיות מסוימת, כך שאולי ב-HTC עוד לא סיימו את העבודה. כבר בחודש פברואר הבטיחה HTC להביא את ממשק Sense 5.0 החדש גם למכשירי One X ו-One S, אולם בנוגע אליהם אין כל מידע חדש כרגע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים