Acer הכריזה הערב על קו המוצרים ל-2011: טאבלטים אנדרואידים, מחשבים היברידיים ועוד

ענקית המחשבים הטאיוואנית קיימה הערב בניו-יורק מסיבת עיתונאים לקראת שנת 2011 הבאה עלינו לטובה. נציגי החברה הכריזו בזה אחר זה על שלל מוצרים מעניינים, המתוכננים להגיע לשוק – כולל זה הישראלי – ברבעון הראשון של 2011.

שני טאבלטים מבוססי אנדרואיד:

גרסת ה-10 אינצ’ תגיע עם מעבד Snapdragon 1ghz, ותכלול רזולוציית מסך של 1200×800 ותמיכה מלאה ב-Flash 10.1 (מה שאומר אנדרואיד 2.2), אך הגרסא המעניינת יותר היא גרסת ה-7 אינצ’, אשר אומנם קטנה מאחותה הגדולה, אך מתחת למכסה המנוע שלה מסתתר מעבד עוצמי יותר, דו ליבתי, Qualcomm 1.2ghz, ואולי אף גרסת אנדרואיד חדשה יותר. שני המכשירים יגיעו עם ממשק Acer Streem 4.5, מצלמה קדמית ואחורית ,חיבורי USB ו-HDMI ודולבי מובייל, כדי לתת תמיכה ווקלית ליפהפיות הללו. סרטון הדגמה – בסוף הכתבה

מחשב טאבלט מבוסס ווינדוס 7:

אמנם, רוב הערב של ACER  עסק באנדרואיד, אך הטאיוואנים לא שכחו גם את הענקית הישנה-אך-מתעוררת מיקרוסופט, בדמותו של טאבלט 10.1 אינצ’ עם מערכת הפעלה Windows 7, בעובי של 15 מ”מ בלבד ומשקל של קילוגרם אחד (!), עם חיזוק של 2 מצלמות – קדמית ואחורית – 2 מגה פיקסל,קישוריות 3G, חיבור USB וחיבור HDMI , תמיכה ב-FLASH, דולבי מובייל. המחיר ושאר התכונות לא ידועים עדיין, אך ACER מכוונת לקראת פברואר 2011.

Iconia:

גולת הכותרת של הערב, וההימור הגדול ביותר של ACER, הינו מחשב נייד שמורכב משני מסכי רב-מגע (מולטי-טאצ’) בגודל 14 אינץ’ במקום מקלדת, ומריץ Windows 7 – המתחרה המשודרג של אייסר ל-Libretto של טושיבה. האייקוניה אמור לספק את השילוב האידיאלי בין מחשב עם מסך מגע למקלדת חכמה. וכשמתחת למכסה המנוע נמצאים מעבד Core i5, עד 4 ג’יגה של DDR3, זיכרון אחסון של 320-750 ג’יגה, USB3 וכל סוגי הקישוריות הרלוונטיים (כולל יציאת HDMI) – אתה עלול לעורר גלים גם במימי הים התיכון. סרטון הדגמה – בתחתית הכתבה

כשסיימה אייסר עם הכרזותיה בתחום הקושחה,החברה הכריזה גם על שני עולמות תוכן מתחום התוכנה:

Alive:

אייסר תשיק בחודש הבא חנות אפליקציות שתכלול תוכנות רבות המיועדות לייעל ולמקסם את השימוש בחוויית הרב-מגע של הקולקציה החדשה. מחשבי המגע החדשים מגיעים עם תוכנות מיוחדות שמתלבשות על מערכת ההפעלה, ולדברי אייסר הופכות כך את הממשק עם המכשירים לפשוט ומהנה. בין התוכנות: דפדפן המותאם לשימוש באצבעות, נגן מוזיקה, טיפול בתמונות ועוד. אך הייחוד האמתי של החנות הוא היותה “חיה” – ההמלצות על יישומים, שבד”כ מבוססות על משוואות פשוטות של הורדות פופולאריות, ישתנו עבור כל משתמש לפי העדפותיו, כך שאם תם, נניח, חובבי צילום, תוצענה לכם יותר אפליקציות הקשורות בעריכת תמונות וכד’.

Clear-Fi:

כל מחשבי אייסר – טאבלטים, ניידים, מיני ושולחניים – יגיעו מתחילת 2011 עם תוכנה מובנית, שבלחיצה אחת, וללא צורך בהגדרות מפרכות, מאפשרת תקשורת נתונים מלאה ומהירה על גבי רשת האינטרנט הביתית. כך יוכל המשתמש  בטאבלט לצפות בסרט שיוזרם ממחשב אחר בבית, או שהמחשב הנייד ישדר סרטים למכשיר הטלוויזיה של אייסר, ללא צורך בסטרימר ייעודי.

[viddler id=bb3b5b9a&w=545&h=349]

[viddler id=3dc46086&w=545&h=349]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים