חברת Corning חושפת את טכנולוגיית Lotus XT – העתיד נראה חד ובהיר יותר

corning-lotus-xtאת חברת Corning אתם אולי לא מכירים בשמה, אך אין כמעט ולו קורא אחד שלא משתמש במוצר שלה – Gorilla Glass, שכבת הזכוכית המיוחדת המגנה על אין ספור גאדג’טים ברחבי העולם ודואגת שאלו יהיו עמידים בפני איומים רבים. חברת Corning לא נחה לרגע וכעת היא חושפת פיתוח טכנולוגי חדש שעתיד לשנות לא מעט את תהליך הייצור ואת יעילותן של הזכוכיות המגנות על מסכי הסמארטפונים שלנו.

את הפיתוח החדש מכנה Corning בשם Lotus XT וזה יאפשר ליצור זכוכיות בטמפרטורות גבוהות יותר וזאת מבלי לפגוע בקצב הייצור, כך שבפועל התפוקה רק תעלה. עוד יתרון חשוב לפיתוח החדש הוא ירידה משמעותית בפגמי הייצור, מה שיוביל את הגדלת השימוש במסכי LCD ו-OLED.

הכל טוב ויפה עכשיו על פס הייצור של Corning, אך מה יוצא לנו מזה? על פי החברה, טכנולוגיית Lotus XT לא רק תטיב עם היצרנים אלא גם איתנו, הצרכנים – השימוש בטמפרטורות גבוהות יותר בעת ייצור הזכוכית יגרום למסכים להיות בהירים, חדים ואפקטיביים יותר – דבר שכולנו נהנה ממנו לא מעט. הבשורה המשמחת היא שטכנולוגיית Lotus XT זמינה לשימוש החל מהיום, אך עדיין על Corning להמתין לביקוש ולראות אילו יצרניות יאמצו את הטכנולוגיה החדישה ויכללו אותה כחלק ממוצריהן העתידיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים