וידאו: Samsung Galaxy Tab P1000 – ישמש גם כטלפון?

נראה כי הטאבלטים של סמסונג נמצאים ממש לפני פריצה לשוק, כאשר מהדיבורים ברחבי הרשת אנו יכולים לחוש כי ההשקה של טאבלט אחד או יותר מבית החברה קרובה מתמיד. המכשיר הראשון שכבר צץ לו בתמונה הינו ה-Samsung Galaxy Tab, אשר הפרטים אודותיו לא ודאיים. היום, עלה לרשת וידאו המציג את ה-Samsung Galaxy Tab P1000, ככל הנראה אחד מדגמי הטאבלטים של סמסונג, כאשר ה-P1000 מעיד על היותו דגם בסדרה. לא ברור אם זהו אותו דגם אשר המופיע בתמונה מלפני שבוע, שכן הוא כולל בתחתיתו סדרת כפתורים שונה מזו שבתמונה.

הוידאו מאשר כי המכשיר אכן מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד על מסך בגודל 7 אינץ’, ונראה כי הוא אכן מסוג Super AMOLED. תפריט האפליקציות נראה כאילו עבר מודיפיקציה ודומה לזה של ה-TouchWiz 3.0. בנוסף, ניתן לראות בתחילת הוידאו חייגן עצום (!), רמז אולי לאפשרות לבצע שיחות טלפון בעזרת הטאבלט. כותב שורות אלו מאמין, כי כל מכשיר מסוג זה (טאבלטים ו-MIDs) אשר מחובר לרשת הסלולר צריך לבצע גם שיחות קוליות. למישהו יש התנגדות?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים