הדור השני של הטאבלט נקסוס 7 ייוצר בשיתוף עם אסוס ויתחיל להישלח ברבעון השני

Nexus-7-Google-Play

חלף עבר לו כנס המפתחים Google I/O 2013, אך על אף הציפייה ורצונם העז של רבים, גוגל לא חשפה את הדור הבא של טאבלט הנקסוס 7 שנחל הצלחה רבה בכל העולם. התאכזבתם? לא נורא, שמועה חדשה טוענת כי הדור הבא של טאבלט הנקסוס 7 קרובה מאי פעם.

ההדלפה החדשה מגיעה “מגורמים יודעי דבר” בשרשרת האספקה, האחראים על ייצור רכיבי המכשיר, שעל פיהם המכשיר עתיד להישלח לגוגל כבר בסוף הרבעון השני (חודש יוני), כאשר המכשיר עצמו יוכרז ויושק בתחילת הרבעון השלישי של השנה – בחודש יולי. עוד נמסר כי המסך של מכשיר הנקסוס 7 הבא יזכה לשדרוג מעניין והוא יכלול בחובו את טכנולוגיית LTPS, ראשי תיבות של Low-Temperature Poly-Silicon (פוליסילקון בטמפרטורה נמוכה). הטכנולוגיה החדשה מהווה קפיצת מדרגה מהותית בתחום המסכים וללא ספק תהיה תוספת מבורכת לטאבלט הנקסוס הבא. לבסוף נציין כי גוגל בחרה גם הפעם לחבור לחברת אסוס שתרכיב בעבורה את הדור הבא של טאבלט הנקסוס 7.

כולנו תקווה כי לא רק בקטגוריית המסך תציג גוגל שיפור משמעותי, אלא גם ביתר מאפייני החומרה, שבימינו כבר לא אמורה לייקר את המכשיר בצורה משמעותית. כמו כן, אנו צופים כי המכשיר החדש יגיע ישירות מהקופסה כשעליו מותקנת גרסת אנדרואיד Jelly Bean 4.3 שעתידה להיחשף בקרוב.

איזה שדרוג משמעותי אתם מצפים שיביא עמו טאבלט הנקסוס 7 החדש?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים