הוכרז: Asus MeMoPad HD 7 בנפח 16GB ובמחיר 149$

ASUS MeMO Pad HD 7_2-small

אסוס חשפה אתמול בתערוכת Computex 2013 המתקיימת בימים אלה בעיר טאיפיי שבטיוואן גרסה חדשה לטאבלט ה-MeMoPad של החברה בעל מסך בגודל 7 אינץ’ שיכול ויהווה כסוג של תחליף מוזל, אם כי משודרג במקומות מסויימים, לדגם הנקסוס 7 שהשיקה החברה בשנה שעברה יחד עם גוגל.

מפרטו של ה-MeMoPad HD 7 כולל מעבד Cortex A7 בעל ארבע ליבות, זיכרון 1GB RAM ונפח אחסון פנימי של 8GB\16GB, מסך IPS בגודל 7 אינץ’ וברזולוציה של 800×1280, מצלמה אחורית בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל, אשר מהווה חידוש לעומת דגם הנקסוס 7 ומצלמה קדמית משנית בעלת חיישן 1.2 מגה-פיקסל המאפשרת גם צילום וידאו ב-720p.

ה-MeMoPad HD 7 יגיע מובנה עם מערכת ההפעלה Android Jelly Bean 4.2 ויכלול חיבור micro-USB, כניסה לכרטיס זיכרון מסוג MicroSD, סוללה שתתמוך עפ”י Asus בעד 10 שעות צפיה בוידאו באיכות 720p HD ומימדיו יהיו: רוחב – 120.6 מ”מ, אורך – 196.8 מ”מ, עובי – 10.8 מ”מ, ומשקל – 302 גרם. הטאבלט יגיע בארבעה צבעים: שחור, לבן, ורוד וצהוב.

החדשות הגדולות ביותר בנוגע לטאבלט ה-MeMoPad HD 7 נוגעות דווקא למחירו, שיעמוד על 149$ לגרסת ה-16GB שתשווק עבור השוק האמריקאי ומחיר מפתיע עוד יותר עבור גרסת ה-8GB שתשווק במחיר 129$ עבור השווקים המתפתחים בלבד בשלב זה. קשה להבין מה בדיוק הגורם למחיר הזול של הטאבלט שכן אסוס אינה מפרטת באיזה מעבד ספציפי ובאיזה מעבד גרפי עושה החברה שימוש.

הטאבלט צפוי להגיע לשוק האמריקאי ולשווקים המתפתחים החל מחודש יולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים