תמונות מודלפות חושפות מכשיר בלאקברי חדש בעל מסך מגע מלא – Blackberry Z5

BlackBerry

יצרנית הטלפונים החכמים בלאקברי (לשעבר RIM) הספיקה לחשוף השנה שלושה מכשירים, ה-Z10 בעל מסך המגע, ה-Q10 בעל מסך המגע ומקלדת ה-QWERTY המלאה ודגם ה-Blackberry Q5 בעל מסך מגע ומקלדת QWERTY המכוון לשווקים המתפתחים באמצעות גרסה מוזלת לדגם ה-Q10 של החברה.

כעת עושות את דרכן לרשת תמונות מודלפות של מכשיר ביניים נוסף, שם קוד: Blackberry Z5, וכפי ששמו מעיד עליו, מדובר ככל הנראה בסמארטפון בעל מסך מלא כדוגמת ה-Z10 שיעשה דרכו כמשלימו של ה-Blackberry Q5 בשווקים המתפתחים.

מוקדם יותר השבוע, דיווח אתר CNET על דגם נוסף שעתיד למצוא את מקומו לצד מכשיר ה-Blackberry Z10. הסמארטפון המדובר הינו ה-Blackberry A10, שם קוד: אריסטו (Aristo) שיהיה דגם נוסף בעל מסך מגע מלא ועתיד להגיע לשוק עוד השנה וכבר לקראת תקופת החגים בארה”ב. פרטים ספציפיים לגבי המכשיר עדיין לא נחשפו, אך זה כנראה יהיה דגם דומה לזה של ה-Z10 ובעל מסך 4.2 אינץ’.

Blacberry-Z5

(מקור – BerryFlow)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים