ההכנות לקראת WWDC 2013: שלטים מעניינים ל-iOS 7 ו-Mac OS X

wwdc-2013-flat-ios7חברת אפל תפתח ביום שני הקרוב את כנס המפתחים השנתי שלה WWDC 2013, שם תחשוף לראשונה את גרסת מערכת ההפעלה למובייל iOS 7 ועדכון למערכת ההפעלה למחשבים Mac OS X. אין ספק שהאירוע השנה מעניין במיוחד משום שמערכת ההפעלה iOS צפויה לעבור לראשונה שינוי משמעותי בעיצוב ממשק המשתמש, שלפי הדיווחים יהיה “שטוח” יותר.

בימים אלו אפל נמצאת בשיא ההכנות לאירוע, שיערך במוסקוני סנטר בסן-פרנסיסקו, ומתחילה בקישוט המתחם והכנתו לבאים. בין התפאורה שארגנה החברה בלטו במיוחד זוג שלטים. הראשון עם הספרה “7” צבועה בצבעי הקשת, ללא מסגרת ורקע עדין. מה שכנראה מרמז על הכיוון העיצובי החדש אליו לוקח ג’וני איב את מערכת ההפעלה לאחר שממשק המשתמש שלה עבר להיות תחת חסותו.

על השלט השני נראית האות “X”, שכמובן מייצגת את מערכת ההפעלה למחשבים של אפל – Mac OS X. כרגע לא ברור אם נראה גרסה חדשה של מערכת ההפעלה שתביא עימה שינוי משמעותי בעיצוב, בעוד השמועות גורסות כי היא תתקרב יותר לעיצוב של iOS.

לראשונה מאז סטיב ג’ובס, ישנו באפל אדם השולט על התוכנה ועל החומרה, לפחות מבחינת מראה. ראינו מה סר איב יודע לעשות עם כמה מהמוצרים האייקוניים ביותר שיצאו אי-פעם לשוק. יהיה מאוד מסקרן לראות אותו עובר לעולם התוכנה וממשקי המשתמש, כאשר כולנו נזכה לראות את תחילת התהליך ב-10 ליוני בפתיחת כנס WWDC 2013.

wwdc-2013-flat-ios7-2

(מקור – 9to5mac)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים