Huawei Ascend P6 נחשף במלוא הדרו: תמונת יח”צ ומפרט מלא

Huawei Ascend P6אחרי שבועות שלמים במהלכם קיבלנו טיפטופי שמועות, אתר GSMArena טוען כי בידיו נמצאים הפרטים המלאים על מכשיר הדגל הבא של Huawei הסינית – Ascend P6, עד כדי כך שכל מה שנותר הוא רק להמתין להכרזתו הרשמית. בשבוע הבא, יום שלישי ה-18 ביוני, תקיים Huawei אירוע הכרזה בלונדון, שם ככל הנראה תכריז על המכשיר ואולי על נוספים.

את תמונת היח”צ של Ascend P6 פגשנו כבר לפני שבועיים, אך המקור מבטל את כל מה שידענו על המפרט ומוסר לטענתו את המפרט האמיתי עמו יושק המכשיר במהלך הרבעון הנוכחי. על פי הדיווח, מדובר במסך 4.7 אינץ’ ברזולוציית תצוגה מאכזבת של 720p, כשמתחת למכסה המנוע ממוקמת פלטפורמת +K3V2 שמייצרת החברה, הכוללת מעבד מרובע ליבות 1.5GHz, זיכרון RAM בנפח 2GB ודגם מסוים של המאיץ הגרפי Mali מבית ARM. פרט חשוב נוסף הוא הימצאו של המודם Intel XMM6260 שיאפשר למכשיר להיתמך באופן מלא בכל רשתות הדור השלישי ברחבי העולם.

huawei-p6-sideעוד כולל המפרט שטח אחסון מובנה 8GB הניתן להרחבה באמצעות microSD, מצלמה ראשית 8 מגה-פיקסל עם צילום וידאו 1080p, מצלמה קדמית 5 מגה-פיקסל עם צילום וידאו 720p, סוללת Li-Po 2000mAh ואנדרואיד Jelly Bean 4.2.2 עם שינויי ממשק קלים של Huawei. מידותיו של המכשיר: 132.7 מ”מ גובהו, 65.5 מ”מ רוחבו ו-6.5 מ”מ עוביו. משקלו – 120 גרם בלבד.

על פי דיווח מוקדם יותר, עלותו של המכשיר תהיה 1,999 יואן סיני שהם כמעט 1,200 שקלים. אנחנו כמובן נעקוב אחר אירוע ההכרזה של החברה בשבוע הבא ונפרסם את כל הפרטים הרלוונטיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים