תמונות של גב ה-Moto X בשלל צבעים ופרטים חדשים נחשפים

moto-x-color-backsה-Moto X, סמארטפון הדגל הבא של מוטורולה, ללא ספק המכשיר המצופה ביותר של השנה עד כה ולפי קצב ההדלפות הוא קרוב מאוד להכרזה. הדיווחים השונים אודות ה-Moto X ממשיכים לזרום, מרביתם סביב העובדה שהוא יהיה מכשיר בעל אפשרויות התאמה אישית מגוונות. זו שזכתה למירב תשומת הלב (בהדלפות) היא בחירת הצבע של חלקו האחורי ממגוון עשיר של צבעים שכעת מקבלת חיזוק נוסף מתמונות מודלפות.

בתמונות ניתן לראות את גבו של ה-Moto X בצבעים פחות סטנדרטיים ממה שאנו רגילים אליהם בסמארטפונים צבעוניים אחרים בשוק: תכלת, אדום, סגול וירוק. גווני הצבעים מתוחכמים יותר וללא ספק נותנים מראה ייחודי שיהיה קשה לפספס. לא ברור לנו עדיין אם שאר גוף המכשיר ובעיקר חזיתו יהיו בעלי צבע תואם, שחור או אפשרויות מופרעות לשילוב צבעים. בנוסף, ישנה סבירות מסויימת שבכלל מדובר בפאנלים אחוריים הניתנים להחלפה, מה שיהפוך את האפשרויות למגוונות יותר ללקוח אך מעט פחות מרגש (ישנם מקרי עבר רבים). מגב ה-Moto X לא ממש ניתן ללמוד הרבה על מפרטו, אבל ניתן לזהות בבירור את החורים למצלמה, פלאש ורמקול.

moto-x-greenחדשות ABC מביאים דיווח המאשר פרטים שאת מרביתם כבר שמענו בעבר על ה-Moto X. לפיו בעת רכישת הסמארטפון מהאינטרנט יהיה ניתן לבחור בין מגוון של צבעים ואפילו להוסיף חריטה עם שם בגבו. המשתמש במהלך ההזמנה יוכל להעלות תמונה שתשמש כרגע במערכת ההפעלה איתה יגיע ה-Moto X – לא העיצוב מרחיב הלכת לו ציפינו. במקביל המכשיר יוצע בחנויות בדגם בסיסי.

מפרטו של ה-Moto X, כפי שפרסמנו בעבר, לא צפוי להיות של סמארטפון שוק גבוה ולא יהיה ניתן לבחור את הרכיבים – ההתאמה האישית תהיה רק חיצונית. זהו לא מכשיר שאמור להתחרות ב-Samsung Galaxy S4 או HTC One, אבל זה לא אומר שמוטורולה לא מתייחסת אליו כמכשיר הדגל הבא שלה. מערכת ההפעלה הנבדקת כרגע על ה-Moto X היא אנדרואיד 4.2.2, סביר להניח שתגיע עם ממשק המשתמש המקורי. אחרי הכל זהו הסמארטפון הראשון מבית מוטורולה שפותח ועוצב במלואו לאחר רכישת החברה על ידי גוגל. ייצור המכשירים יעשה במפעלה גוגל החדש בטקסס (ארה”ב).

הדיווח של ABC צינן קצת את ההתלהבות מה-Motorola Moto X, שכן לבחור את צבע גבו של המכשיר וקבלתו עם רקע מוגדר מראש לא נשמעים כמו אפשרויות ההתאמה אישית המתקדמות להן ציפינו. המפרט שמתאים לשוק הבינוני מקשה עלינו עוד יותר להתלהב ממנו. למרות הכל, עדיין מדובר בגוגל ויתכן מאוד שיש עוד הפתעות בנוגע ל-Moto X אליהן לא נחשפנו. גם תג מחיר אטרקטיבי במיוחד יכול להפוך אותו ללהיט אמיתי.

(מקורות: PocketNow, ABC News)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים