סמסונג ואינטל מדגישות את המחוייבות שלהן ל-Tizen OS

tizenהשנה התחילה עם ציפיות גדולות ממערכת ההפעלה Tizen OS, פרי שיתוף הפעולה של סמסונג ואינטל, כאשר מכשיר ראשון היה צפוי להיחשף עוד בתערוכת MWC 2013 בפברואר. מאז היו שמועות על עיכובים ודחיות עד שלאחרונה יצא הבלוגר הרוסי אלדר מורטזין בטוויטר בפרסום כי מערכת ההפעלה הצעירה Tizen OS כמעט מתה ובספק אם סמסונג תשיק יותר ממכשיר אחד ב-2014. הציוץ שהסעיר את הרשת אילץ את סמסונג ואינטל לצאת בהודעות אודות עתידה של טייזן:

אינטל מחוייבת מאוד לפיתוח של Tizen. אנחנו רואים בה בעלת תפקיד ייחודי בתעשייה כמערכת הפעלה גמישה ופתוחה למובייל שתאפשר למפתחים לכתוב (אפליקציות) פעם אחת ולהריץ על מכשירים רבים.

מסמסונג נמסר:

(סמסונג) עובדים בשיתוף עם חברי ושותפי Tizen Association לפיתוח פלטפורמת Tizen.

אינטל וסמסונג הן המובילות בפיתוח מערכת ההפעלה Tizen OS, ככה שהבעת האמון שהן מציגות בה (לפחות כלפי חוץ) מראה שיש לה עוד עתיד. רק לאחרונה נערך אירוע מפתחים למערכת ההפעלה שם הוצגו הפיתוחים החדשים וחנות האפליקציות לטייזן, כך שלא ציפינו כי החברות יוותרו דווקא עכשיו.

(מקור – Sammyhub)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים