מיקרוסופט תשיק את עדכון ווינדוס 8.1 לקראת סוף אוגוסט

Windows81PreviewSta_01_Web

ענקית התוכנה מיקרוסופט הודיעה אתמול (ב’) במהלך אירוע הפתיחה של כנס השותפים של החברה המתרחש ביוסטון, טקסס בימים אלה, כי היא עתידה לשחרר את גרסתו הסופית של עדכון 8.1 למערכת ההפעלה ווינדוס לקראת סוף חודש אוגוסט הקרוב.

מערכת ההפעלה Windows 8.1 הוצגה לראשונה בכנס המפתחים של מיקרוסופט, Build 2013, שנערך לפני כשבועיים, אז שיחררה החברה גרסת Preview מוקדמת למערכת ההפעלה הזמינה להורדה עבור כלל משתמשי ווינדוס 8. עם עידכונה של מערכת ההפעלה לגרסה 8.1 שמה מיקרוסופט דגש על תכונות המשפרות את חוויית השימוש – כך למשל החזירה החברה את כפתור ההתחל, אשר הוסר בעת השקתה של ווינדוס 8, ובנוסף, יוכלו המשתמשים בגרסה החדשה לגשת ישירות למצב “שולחן העבודה” במקום לגשת לממשק המטרו. (לפרטים נוספים על עדכון ווינדוס 8.1)

כאשר תוצג גרסתה הסופית של ווינדוס 8.1, זו צפויה להגיע כעדכון בחינם עבור משתמשי מערכת ההפעלה ווינדוס 8 הקיימים ותתאפשר ע”י הורדת קובץ עדכון מאתר מיקרוסופט או מחנות האפליקציות של החברה. עד אז, תוכלו להתנסות בגרסת ה-Preview הזמינה להורדה מכאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים