וידאו: יכולות ה-Moto X ותאריך ההשקה נחשפים

motorola-moto-x-6-630x350הוא עדיין לא הוכרז רשמית, אבל וידאו הדגמה של ספקית הסלולר הקנדית רוג’רס (Rogers) דלף לרשת וחושף בפנינו את סמארטפון ה-Moto X מבית מוטורולה על תכונותיו השונות, כמו גם תאריך ההשקה. הוידאו של ה-Moto X לא היה אמור למצוא את דרכו לרשת עד להשקה וכרגע זו העדות הרשמית הגדולה ביותר לה זכינו עד כה. במהלך הוידאו מוסברות מגוון מיכולותיו השונות של המכשיר הכוללות כמה נגיעות ייחודיות של מוטורולה במערכת ההפעלה אנדרואיד. ישנו ניסיון מסוים בתחילת הוידאו להדגיש כי מדובר בחברה בבעלות גוגל ושהמכשיר יביא את הטוב ביותר משירותי ענקית האינטרנט – ללא ספק אחד מהקלפים השיווקיים החזקים של מוטורולה “החדשה” (כפי שמתוארת בוידאו).

ה-Moto X יתמוך בפקודות קוליות ל-Google Now שתמיד מוכן לשימוש מבלי הצורך להיכנס לאפליקציה, רק אימרו “OK Google Now” (מזכיר את מה שגוגל עושה עם Glass) ואז את הפעולה שתרצו לבצע. כאשר תקבלו התראה חדשה למכשיר, במקום שנורת LED קטנה תהבהב, המכשיר יציג על גבי המסך אייקון קטן של סוג ההתראה. מצלמת ה-Moto X מוכנה גם כן תמיד לפעולה, כאשר אין צורך ללחוץ על כפתור או לנווט במסך כדי להפעיל אותה. מספיק שתנערו את המכשיר פעמיים והמצלמה תפתח כשהיא מוכנה לצילום. ממשק המצלמה שונה מהמקורי של אנדרואיד וצילום תמונה נעשה על ידי לחיצה על כל מקום במסך, לחיצה רצופה תצלם תמונות ברצף.

Moto X יגיע לרוג’רס הקנדית באוגוסט, כך שאתם יכולים לצפות להכרזה רשמית בקרוב מאוד. המכשיר יהיה זמין בחברה בצבעי שחור ולבן ולצערנו אין בוידאו אף התייחסות ליכולות ההתאמה האישית שהובטחו לנו בפרסומת הרשמית של מוטורולה בעיתונות. אפשרויות אלו יהיו זמינות כנראה רק ברכישה דרך אתר מוטורולה.

*עדכון: וידאו נוסף שצץ ברשת (למטה) מראה את ה-Moto X מגיב לפקודה הקולית “OK Moto Magic”, כנראה שתוכלו לשנות את הפקודה כרצונכם.

[vimeo]http://www.vimeo.com/70256940[/vimeo]

(מקור – AndroidCentral)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים