סוני קוריאה: Sony i1 Honami יושק במדינה לפני סוף השנה

xperia-i1פרסום בדרום קוריאה מביא את דבריו של מנכ”ל סוני קוריאה (שכעת סוני מובייל קוריאה היא חלק ממנה), קנג’י סקיי, המאשר כי היורש לסמארטפון הדגל Sony Xperia Z יושק במדינה לפני סוף השנה. הסברה ברשת היא כי היורש למכשיר הוא ה-Sony i1 Honami, שאמור להיות סמארטפון בעל מצלמה מתקדמת. זמן ההשקה מעיד שייתכן ונראה את ה-Honami כבר בתערוכת IFA 2013 בספטמבר, שם סוני תערוך מסיבת עיתונאים עם הכרזות חדשות.

סוני מאמינה, ובצדק, שבגלל התחרות בשוק העולמי ובדרום קוריאה בפרט הנשלט על ידי אפל וסמסונג, החברה צריכה לייצר את הסמארטפון הטוב ביותר עם יכולות מתקדמות יותר מעמידות במים ומסכים איכותיים. סמארטפון דגל חדש כמו ה-Sony i1 Honami שישלב מצלמה מתקדמת יכול לתת לסוני קלף נוסף בתחרות וכבר מתחילת השנה החברה עושה מהלכים מרשימים להתברגות בראש טבלת היצרניות.

ה-Sony i1 Honami צפוי להיות בעל מסך 5 אינץ’ Full HD 1080p, פלטפורמת Snapdragon 800 עם מעבד מרובע-ליבות 2.3GHz, עמידות בפני מים ואבק, חיישן אינפרה-אדום וכמובן מצלמת 20 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם F/2.0, אך לפי הדיווחים האחרונים גודלו הפיזי של החיישן יהיה קטן משל ה-Nokia Lumia 1020. סוני תכנס מסיבת עיתונאים ב-4 לספטמבר שם אנו מקווים לקבל פרטים נוספים על ה-Sony i1 Honami ואולי תאריך ההשקה שלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים