Motorola Olympus מבוסס ה-Tegra 2 ייצא ככל הנראה בחודשיים הקרובים

לפני כשבוע ראינו לראשונה תמונה של מכשיר חדש מבית Motorola, ששמו (הזמני, כנראה) “אולימפוס”, ועצם קיומו היה עד עתה בגדר שמועה בלבד. עכשיו ידוע לנו שהוא ייצא בדצמבר או ינואר – אם הכל יתנהל כשורה. זאת לאחר שגולש בפייסבוק שאל בדף של ספקית הסלולר AT&T מתי יגיע המכשיר המיוחל, ונענה כדלהלן:

היי AT&T, מה קורה עם “מוטורולה אולימפוס”? אני צריך לשדרג, והטלפון הזה נראה כמו אפשרות שווה ביותר! תודה!

שלום סקוט,

ה”מוטורולה אולימפוס” אמור להיות זמין בדצמבר או ינואר. חזור לכאן כדי לבדוק הודעות על השקות מכשירים או בקר בקישור כדי לראות את המכשירים האחרונים שלנו.

כזכור, מוטורולה לא היתה בשיא הפופולאריות שלה בתקופה שלפני השקת הדרואיד/מיילסטון (Milestone), שהציל אותה מסגירה או פשיטת רגל. עכשיו, עם האולימפוס, שיריץ את אנדרואיד על אחד מהמפרטים הכנראה יותר מרשימים שראינו, אולי היא אף תחזור למעמד-העל שלה מהימים שלפני כניסת סמסונג, LG, סוני-אריקסון ואפל.

(מקור: BGR)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים