גולן טלקום משיקה שירות חדש: המספר הוירטואלי שלי

golantelecom-logoחודש וחצי בלבד לאחר שהשיקה את שירות “המספר הבינלאומי שלי” במסגרתו מספקת החברה ללקוחותיה מספרי טלפון בינלאומיים ללא תוספת תשלום, מודיעה הבוקר ספקית הסלולר גולן טלקום על שירות חדש ללקוחותיה – “המספר הוירטואלי שלי“. באמצעות השירות החדש ניתן יהיה לקבל שני מספרי טלפון חד כיווניים שלא ניתן להתקשר מהם, אלא רק לקבל באמצעותם שיחות והודעות טקסט אל המספר המקורי של המנוי בחברה.

באמצעות כך, מנסה גולן טלקום להעניק ללקוחותיה בחבילות “גולן טלקום” ו”יום הולדת” פתרון תקשורת חכם, נוח ובטיחותי למגוון שימושים – החל מפרסום מספר טלפון במודעות קניה ומכירה ברשת האינטרנט ועד לשימושים אישיים ודיסקרטיים יותר. את שני המספרים הוירטואליים בקידומת 058 ניתן יהיה להחליף עד 10 פעמים בשנה קלנדרית אחת וכל זאת ללא תוספת תשלום – הלקוח ימשיך לשלם 99 שקלים בחודש (או 50 שקלים במקרה של “חבילת יום הולדת”). אל השירות ניתן להצטרף כבר עכשיו דרך האיזור האישי באתר החברה.

מאז הקמתה במאי 2012 הציגה חברת גולן טלקום מגוון רחב של שירותים ומבצעים ששוק הסלולר בישראל לא ידע לפני-כן. על אף מגוון השירותים הרחב שמציעה החברה, זו עמדה עד כה בהבטחתה לשמור על תג מחיר זהה, תוך שהיא ספגה כבר פעמיים את עליית המע”מ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים