צפייה בסרטים ומשחקים בדרכים – משקפי וידאו זולים

קרה לכם פעם שישבתם באוטובוס ואמרתם לעצמכם: “איזה מגניב זה היה אם היה לי ממש ברגע זה מסך של 40 אינצ’ לראות סרט או לשחק בגיימבוי?” – אם כן אז תשמחו לגלות שזה אפשרי. למעשה לא מדובר פה בטכנולוגיה חדשה מאוד והרעיון לכשעצמו קיים זמן רב יחסית, אך בד”כ המחירים מבריחים את הלקוחות.

לא עוד! הכירו את משקפי הוידאו של חברת Chinavasion במחיר של 128.35$ בלבד (478.49 שקלים ליתר הדיוק). כאשר תרכיבו את המשקפיים יתגלו לעיניכם שני מסכים שיגרמו לכם להרגיש שאתם יושבים מול טלוויזיה בגודל 40 אינצ’ ביחס תמונה של 4:3 (לא מסך רחב) ורזולוציה של 320×240. המסכים הם מסוג micro LCos, מה שלטענת היצרן מונע כל אפשרות של נזק לעיניים. המשקפיים מתחברות לנגן מדיה נייד שיודע להתמודד עם מבחר רחב של פורמטים הכולל סרטים, מוסיקה, ספרים אלקטרוניים ואף משחקי וידאו של נינטנדו וסגה.

מבחינת זיכרון, קיים זיכרון מובנה של 2 ג’יגה שניתן להרחבה ע”י כרטיס SD  עד נפח כולל 10 ג’גה (2 מובנה + 8 כרטיס). אם לומר את האמת, זה לא כל כך מרשים. כמו כן, ישנה יציאת שמע 3.5 מ”מ, מצלמה 1.3 מגה פיקסל, מיקרופון וכניסת micro USB. הסוללה המובנית תספק לכם חווית צפייה של עד 4 שעות, מה שיספיק כדי להפיג את השעמום בנסיעה ארוכה באוטובוס, אבל כל הדרך לאילת זה בוודאי לא יחזיק.

הפורמטים הנתמכים הם:

  • וידאו:  MJPEG, MPEG2, AVI, RMVB, WMV, VOB, Divx, Xvid, 3GP
  • תמונות:JPEG,
  • אודיו: MP3, WAV, FLAC
  • משחקים: NES, SMD, GBA
  • ספרים אלקטרוניים: TXT

אך מניסיון אישי עם מוצרים דומים, חווית הצפייה בד”כ לא מתקרבת לדבר האמיתי ונשארים עם תחושה של “זה פשוט לא זה” והרגשה שסתם הוצאתם הרבה כסף על משהו שפשוט לא שווה את המאמץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים