מכשיר Z30 העתידי של חברת BlackBerry נצפה (שוב) בוידאו

blackberry-z30-leakלאחר שסומנה כהתחלה חדשה ומרעננת עבור חברת BlackBerry הקנדית, גם שנת 2013 מראה סימני משבר עמוקים, עד כדי כך שהחברה הודיעה אתמול (ב’) כי היא לא פוסלת אפשרות להימכר. מכשיר ה-BlackBerry A10 (או Aristo) שדלף באחרונה לרשת, זה שעשוי להיות הסיכוי האחרון של החברה הקנדית להפוך את 2013 לשנה רווחית, שוב דלף לרשת, אך הפעם בשם חדש – Z30.

בקטע וידאו שפורסם במגזין הטכנולוגיה האינטרנטי sforum נצפה המכשיר החדש של החברה כשהוא מורכב ממסך בגודל 5 אינץ’ ברזולוציית 720p, מעבד כפול ליבה, מצלמה ראשית עם חיישן 8 מגה-פיקסל ונפח אחסון מובנה של 16GB. הנתונים הללו תואמים לשמועות וההדלפות הקודמות שהופצו בעבר בהתייחס למכשיר ה-BlackBerry A10 Aristo. הוידאו מעניק בנוסף תמונה ברורה אודות הויזואליות של המכשיר שרבים מתארים אותו כהכלאה של ה-Galaxy S4 וה-HTC One.

על גבו של המכשיר מוטמע הלוגו של ספקית הסלולר האמריקאית AT&T ומכך ניתן להסיק שהמכשיר יימכר תחילה בארצות הברית וברשת הסציפית בפרט. כמו כן, הוידאו מדגים את פועלה של מערכת ההפעלה BlackBerry 10 על גבי מסך 5 אינץ’ המעניק מרחב גדול למחוות המגע הרבות שלה.

המקור שפרסם את הוידאו טוען שהמכשיר החדש של BlackBerry עתיד לראות אור כבר בסתיו הקרוב, אולם לא ציין תאריך השקה מדוייק. כאמור, השקתו של Z30 עשויה להיות הקלף האחרון בידה של החברה לפני שתבחר לנקוט בצעדים קיצוניים כמו מכירה והעברת הבעלות על מניותיה.

מה דעתכם?

(מקור – The Verge)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים