תמונות ראשונות: Sony Xperia i1 Honami בצבע לבן

White-Honami-i1-leak-3בתאריך ה-4 בספטמבר, ממש כמה שעות לפני אירוע ה-Unpacked של סמסונג, תקיים חברת סוני אירוע הכרזה משלה בו תחשוף את מכשיר ה-Xperia i1 Honami, הנציג היפני בזירת מכשירי המצלמה שכנראה יהפוך גם למכשיר הדגל החדש של החברה עם מפרט עוצמתי במיוחד. במשך זמן רב היה מראהו של Honami מוגדר כתעלומה אולם במהלך השבועיים האחרונים החלו להגיע טפטופים שהראו גוף די זהה לזה של קו מכשירי ה-Xperia מהשנה האחרונה.

אמש (ד’) החלו להופיע ברשת תמונות חדשות המציגות את גופו של המכשיר בצבע לבן, באחת מהן הוא אף מונח בסמוך למכשיר האייפון 5 של אפל, מה שנותן לנו המחשה לגודלו ביחס למתחרים. בקדמת המכשיר נמצא מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, כך שמלפנים הוא יהיה דומה מאד למכשיר ה-Xperia Z, אך בגבו נמצאת מצלמת 20 מגה פיקסל (כפי שאימתנו לראשונה באמצע החודש שעבר) המורכבת מעדשת G Lens של מצלמות ה-Point and Shoot של החברה וחיישן בגודל 1/2.3″. מתחתיה ממוקם מבזק LED יחיד.

White-Honami-i1-leak-7פרט למרכיביה של המצלמה, תמונות מודלפות אחרות מספקות עליה עוד כמה פרטים. ראשית, כמעט בוודאות ניתן לומר שרזולוציית ברירת המחדל של תמונות סטילס תהיה 3936×5248 פיקסלים, זאת על פי תמונה שצולמה על ידי המכשיר והועלתה לרשת החברתית גוגל+. פרטי ה-EXIF של התמונה על שרתיה של גוגל חושפים שזו נלקחה באמצעות מודל C6902 – דגם של Honami ללא LTE, המיועד לשיווק בהודו.
.
תמונה אחרת, ככל הנראה פרסומת יפנית למכשיר, מספרת על צילום וידאו ברזולוציית Ultra HD 4K המאופשרת כידוע הודות לערכת השבבים של Qualcomm. שמועה זו אינה חדשה, אך זוהי אכן הפעם הראשונה שאנו מקבלים סוג כלשהו של אימות לכך.

עוד יכיל מפרטו של Xperia i1 Honami את פלטפורמת Snapdragon 800 עם מעבד Krait-400 מרובע ליבות בתדר שעון 2.3GHz, מאיץ גרפי Adreno 330 וזיכרון RAM בנפח 2GB. בדומה לכמה מאחיו, המכשיר יהיה עמיד גם כן מפני מים ואבק ויריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד Jelly Bean 4.2.2 עם ממשק המשתמש המותאם של סוני.

(מקור – GSMArena, 2). בהכנת הידיעה השתתף תומר רובין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים