עדכון תוכנה ל-Nexus 7 החדש – פתרון לתקלות המולטי-טאץ’ וה-GPS

nexus-7-13כבר בימים הראשונים להשקתו דיווחו משתמשים רבים על תקלות בטאבלט הנקסוס 7 החדש, המכשיר השני שהוליד שיתוף הפעולה של חברת גוגל עם היצרנית הטיוואנית ASUS. על פי דיווחי המשתמשים, שתי תקלות משמעותיות אותרו בדגם החדש: האחת היא קריסה אקראית של רכיב ה-GPS לאחר דקות ארוכות של שימוש, כשרק הפעלה מחדש פותרת את הבעיה ומאפשרת לשוב ולהשתמש בו. התקלה השניה שהתגלתה כמה ימים לאחר מכן, אף חמורה יותר – פונקציית המולטי-טאץ’ אינה מתפקדת באזורים מסוימים של המסך (כמתואר בוידאו למטה) ומדובר במצב די מתסכל בהתחשב שתפעול המכשיר מבוסס כולו על מחוות מגע.

שתי התקלות הובילו את המשתמשים הקיימים להפציר בפני רוכשים פוטנציאליים כי השימוש בטאבלט החדש של גוגל עשוי להפוך במהרה לבלתי נסבל, לכן המליצו להמתין עד שהחברה תשחרר עדכון תוכנה, או לחילופין תודה שמדובר בתקלת חומרה ותבצע החלפה גורפת של המכשירים. גוגל מצידה הבטיחה פתרון מהיר ואכן, הבוקר שוחרר עדכון תוכנה המבטיח שיפורי יציבות ותיקוני באגים, זאת מבלי שהוא מזכיר את התקלות הספציפיות.

כפי שחלקכם ציינתם, ישנו עדכון תוכנה חדש עבור מכשירי הנקסוס 7. העדכון מכוון לטפל בבעיות שהועלו על ידכם. אם חוויתם תקלות עם מסך המגע – בבקשה דווחו לנו אם אלו נעלמו לאחר התקנת העדכון“, כך כתב נציג של חברת גוגל בפורומי החברה. בהודעה אחרת ציין אותו הנציג כי העדכון החדש מטפל גם בבעיית רכיב ה-GPS.

אם ברשותכם טאבלט הנקסוס 7 החדש, עדכון התוכנה המדובר (build JSS15Q) צפוי להגיע ממש בקרוב. כך תבדקו באופן ידני אם כבר ניתן להתקינו על מכשירכם: הגדרות (Settings) > אודות הטאבלט (About tablet) > עדכוני תוכנה (System updates).

(מקור – Android Authority)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים