סמסונג מפתיעה את עצמה: מיליון מכשירי Galaxy Tab כבר נמכרו, צפי למיליון וחצי עד סוף השנה

רק לפני שבועיים הכריזה סמסונג בגאווה כי היא מכרה כבר כ-600,000 טאבלטים מדגם Galaxy Tab P1000 וכי היא מצפה להגיע עד סוף השנה למיליון יחידות, ובסוף השבוע היא כבר בלעה את הכובע והעלתה את ההערכות. זאת לאחר שהסתבר כי 400,000 היחידות להשלמת המיליון נמכרו תוך כשבוע וחצי.

בליל שבת, אחרי שעות של שמועות והדלפות, יצאו נציגי החברה בהודעה כי אכן, מיליון מחשבי לוח מתוצרתה כבר נמכרו, וכי בעקבות זאת היא מעלה את תחזית המכירות לסוף השנה (עוד שלושה וחצי שבועות) למיליון וחצי יחידות.

בתוך כך, הודיעה סמסונג כי טלפון ה-Galaxy S, שנמכר החל מחודש יוני ולפני שלושה חודשים חצה את רף מיליון היחידות שנמכרו, רשם הישג נוסף כאשר דילג גם מעל משוכת השלושה מיליון. הנתונים הללו הם סך כל שבעת הדגמים שלו שנמכרים ברחבי העולם.

(מקור: CNET; צילום: אוהד צדוק)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים