הוכרז: סמארטפון Meizu MX3 עם פלטפורמת Exynos 5 Octa, מסך 5.1 אינץ’ ועד 128GB

meizu-mx3-mainחברת Meizu הסינית הכריזה לפני זמן קצר בבייג’ין על סמארטפון הדגל החדש שלה, Meizu MX3, כאשר היא מקדימה את שכנתה והמתחרה הגדולה Xiaomi (הצפויה להכריז את על סמארטפון דגל חדש ב-5 בספטמבר).

Meizu MX3 מגיע עם מפרט עשיר, עיצוב מרשים שהיינו מצפים לראות דווקא מהיצרניות הגדולות בשוק הסלולר ושלל פיצ’רים שהמשתמש באמת יהנה מהם ביום-יום, כמו לדוגמא מערכת אודיו ייעודית מתקדמת. בנוסף, Meizu עשתה שימוש בחומרים איכותיים להרכבת ה-MX3: גבו עשוי מתרכובת של סגסוגת מגנזיום, המסגרת עשויה נירוסטה ובתוך המכשיר ישנן מתכות המשמשות כצלעות קירור. מסך המכשיר גדל באופן משמעותי מ-4.4 אינץ’ ב-MX2 עד ל-5.1 אינץ’ ב-MX3, כך גם הרזולוציה.

מפרטו של Meizu MX3 הוא מהחזקים בשוק וכמו דגמיה הקודמים של החברה, גם הוא עושה שימוש בערכת שבבים מבית סמסונג, הפעם זוהי ה-Exynos 5 Octa (אותה אחת המשמשת את Galaxy S4) בעלת ארבע-ליבות Cortex-A15 בתדר 1.6Ghz וארבע ליבות Cortex-A7 בתדר 1.2Ghz (פרטים נוספים).

meizu-mx3-01שאר המפרט כולל מסך איכותי מתוצרת שארפ בגודל 5.1 אינץ’ וברזולוציה של 1800X1080 המספקת יחס מוזר של 15:9, זיכרון פנימי 2GB RAM, נפח אחסון פנימי לבחירה – 16GB / 32GB / 64GB / 128GB, מצלמה ראשית שלא מתמקדת בכמות המגה-פיקסלים אלא מתמקדת דווקא באופטיקה עם חיישן 8 מגה-פיקסל, עדשת f/2.0 מהירה, צילום של עד 20 תמונות בשניה ומייצב תמונה איכותי. המכשיר החדש מאובזר גם במצלמה קדמית עם חיישן ברזולוציית 2 מגה-פיקסל. שלושה מיקרופונים, שבב NFC, קישוריות GPS, Glonass, WiFi, בלוטות’ 4.0, סוללת 2,400mAh ועוד. בונוס מיוחד שלא ציפינו לו במפרט הוא מעבד אודיו של חברת Wolfson שאמור לספק סאונד איכותי ברמקולים ובמיוחד באוזניות.

Meizu MX3 יריץ את מערכת ההפעלה Flyme 3.0 שהיא למעשה ROM המבוסס על אנדרואיד 4.2. לטענת החברה, הוכנסו למערכת ההפעלה 324 עדכונים לאינטרקציית המשתמש ועוד 1,579 עדכונים לממשק המשתמש. לדוגמא: אייקונים אלגנטיים יותר, מקדלת משופרת, העברת קבצים נוחה בין מכשירים, פילטרים חדשים למצלמה ועוד.

כמו במרבית ההשקות בסין גם עתיד הגעתו של Meizu MX3 למערב לא ברור, אמנם בישראל הופץ מכשיר הדגל הקודם MX2 על ידי באג, שבאחרונה רמזה בעמוד הפייסבוק שלה על השקה מעניינת עם תמונה מטושטשת של סמארטפון חדש. רמז נוסף מצאנו באתר של Meizu עצמה, בו מופיעה השפה העברית בין הנתמכות ישירות מהקופסא.

אם מכריכם מסין מגיעים לארץ בקרוב, דעו שמחירו ההתחלתי של MX3 הוא כ-$410 עבור דגם ה-16GB וזה מטפס עד ל-$650 עבור דגם ה-128GB, ובכל זאת – נמוך יותר ממכשירי הדגל של סמסונג, HTC ואפל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים