סמסונג חושפת את מחירי ה-Galaxy Note 3 ו-Galaxy Gear באנגליה

note3-gear-pre-saleבשבוע שעבר קיימה סמסונג את מסיבת העיתונאים הגדולה שלה בטרם נפתחה תערוכת IFA 2013 בברלין, בה חשפה החברה לראשונה שלושה מוצרים חדשים. אם גם לכם כבר מדגדגות האצבעות, נספר כי חלק מהתוצרת החדשה של הענקית הדרום-קוריאנית, פאבלט ה-Galaxy Note 3 והשעון החכם Galaxy Gear, זמינים כעת לרכישה מוקדמת באתר הבריטי של החברה.

הלקוחות שיבקשו להיות הראשונים לאחוז בידם את ה-Galaxy Note 3 ייפרדו מ-649 ליש”ט (כ-3,700 שקלים) ואילו השעון החכם Galaxy Gear יימכר בפחות מחצי הסכום – 299 ליש”ט (כ-1,700 שקלים). מעבר למחיר המומלץ לצרכן, 500 הלקוחות הראשונים שיזמינו את שני המכשירים יחדיו יזכו להנחה של 100 ליש”ט, ועל כן ישלמו 848 ליש”ט (כ-4,840 שקלים) בלבד על החבילה כולה.

samsung-uk-note3gear verizon-note3gear
את מחירי המוצרים בבריטניה ניתן להשוות כבר עכשיו לאלו שמציעה ספקית הסלולר האמריקאית Verizon במכירה המוקדמת שלה. לקוחות חברת הסלולר יכולים לקבל את Galaxy Note 3 במחיר של 300 דולרים (כ-1,100 שקלים) בעת חתימת חוזה התחייבות למשך שנתיים, או לרכוש את ביחד עם הפאבלט גם את השעון החכם ולשלם 600 דולרים (כ-2,200 שקלים) בסך הכל, ושוב – בחתימת חוזה התקשרות לשנתיים. התמחור של Verizon משקף עבור השעון החכם מחיר של בערך 300 דולרים, נמוך באופן די משמעותי ביחס למחיר של סמסונג בריטניה.

עוד בסמסונג בריטניה, לרוכשים המוקדמים תציע החברה החזר של 50 ליש”ט (285 שקלים) על ביצוע טרייד-אין עם טלפון אחר, ללא תלות במצבו הטכני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים