תמונות חדשות של Google Nexus 5: קורא טביעות אצבע בגבו?

nexus5-fcc-2בשבוע שעבר התגלו באתר נציבות התקשורת הפדרלית בארה”ב (FCC) רישומי בדיקות ומבחנים שביקשה חברת LG לערוך למכשיר חדש מתוצרתה – D820, אשר עד מהרה נקשר לשמו של מכשיר ה-Nexus 5, זאת בזכות התמונות שנמצאו בתוך אותם רישומים. כעת, רישומים נוספים של LG שהועלו ופורסמו באתר הנציבות, חושפים תמונות ברורות ומגוונות יותר של מה שעתיד להיות מכשיר הסמאראפון החמישי בסדרת הנקסוס של גוגל.

התמונות החדשות גם הן לא מראות את לוגו המותג של סדרת נקסוס על גבו של המכשיר כפי שהראה “הוידאו השערורייתי” של גוגל, אולם הן חושפות לראשונה אלמנט מסתורי בקצהו העליון. במבט ראשון עשוי האלמנט המסקרן להידמות לקורא טביעות אצבע באופן דומה לזה שכבר ראינו בהדלפות על מכשיר ה-HTC One Max. מנגד, ייתכן ומדובר בהכנה למסילה ייעודית לעט סטילוס קפסטיבי שיוצע ככלי עזר לניווט במסך הגדול, שעל פי הרישומים יגיע למימדים של 4.96 אינץ’. בכל אופן, חשוב לזכור שמדובר בגרסה לא סופית של המכשיר ובדיוק כפי שאלמנט זה הופיע בפתאומיות, הוא יוכל גם להיעלם בהדלפה הבאה, או לחילופין בהכרזה.

נזכיר שעל פי ההדלפה הקודמת, הנקסוס 5 אותו תייצר LG יגיע עם מסך 4.96 אינץ’, פלטפורמת Snapdragon 800, סוללת Li-Ion 2300mAh שאינה נשלפת, תמיכה בטעינה ללא חוטים בתקן Qi, קישוריות WiFi 802.11 b/g/n/ac, Bluetooth 4.0 ו-NFC ומערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד KitKat 4.4. מידותיו של המכשיר: גובה – 131.9 מ”מ, רוחב – 68.2 מ”מ.

כמנהגה, עשויה גוגל לחשוף את מכשיר הדגל הבא של מערכת ההפעלה אנדרואיד בחודש אוקטובר הקרוב.

תודה לעודד, רוני ושגית שדיווחו לנו על הידיעה. לצפייה בכל התמונות: כאן וכאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים