דלפו תמונות חדשות של Lumia 1520, מועד השקתו כנראה יידחה

Nokia-Lumia-1520-Chinaמכשיר הפאבלט הראשון של נוקיה, Lumia 1520, נחשף שוב בתמונות לפני ההכרזה. פרט לכך שהמכשיר יותאם מבעוד מועד לעבודה מול תדרי התקשורת של רשת הסלולר האמריקאית Verizon (זאת עפ”י תמונה בה מופיע לוגו החברה על גבו של המכשיר), התמונות החדשות לא מספקות מידע נוסף שטרם ידענו. מה שבאמת מעניין הוא שבידינו שלל תאריכים ומועדים הקשורים בדרך זו או אחרת למכשיר הפאבלט Lumia 1520, אך אין אנו יודעים כיצד לחבר אותם.

עד כה האמינו כולם כי בכוונתה של נוקיה לחשוף את מכשיר הפאבלט באירוע שתקיים החברה בעיר ניו-יורק ב-26 בספטמבר. מועד קיומו של אירוע זה נקבע כבר בחודש יולי, עוד בטרם נרכשה חטיבת המובייל של החברה על ידי מיקרוסופט שייתכן והורתה לבטלו או לצמצם את היקפו. מה שרק מחזק הטענה כי האירוע לא יתקיים כמתוכנן היא העובדה שנוקיה, אשר דואגת לשריין תאריכים זמן רב מראש, עדיין לא הפיצה הזמנות לאירוע שיחול בעוד עשרה ימים בלבד.

בכדי לסבך עוד יותר את העניינים, פרסם המדליף הנודע evleaks ציוץ בו הוא כותב – “על פי כמה מקורות, השקתו של Bandit [שם הקוד של Lumia 1520] נדחתה. ייתכן שלתאריך ה-22 באוקטובר”. בדבריו, השתמש המדליף במילה launch שמשמעותה בעברית היא אמנם “השקה” או “שילוח”, אך באנגלית כפי שמציינים בכעס באתר PhoneArena, נעשה בה שימוש תדיר גם לשם תיאור הכרזות, כך שאין לדעת מהציוץ של המדליף מה בדיוק נדחה – ההכרזה או ההשקה.

משמעותה של דחיית ההכרזה לסוף חודש אוקטובר היא השקה מאוחרת מאד של הפאבלט, ככל הנראה רק בנובמבר – בדיוק כפי שטענה מפת הדרכים המודלפת. אם לעומת זאת נדחתה ההשקה בלבד לאוקטובר, הרי שעדיין קיים סיכוי שבאירוע שיתקיים בניו-יורק בעוד עשרה ימים אכן נראה סוף סוף את מכשיר הפאבלט המדובר, אולי גם את Nokia Sirius, שם הקוד לטאבלט הראשון מתוצרתה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים