רונלייט משיקה בישראל את סמארטפון ה-LG G2, המחיר – 3,199 ש”ח

LG-G2-Israel-7כפי שהבטיחה מיד לאחר הכרזתו, חברת רונלייט דיגיטל משיקה היום בישראל את מכשיר הדגל החדש של הענקית הקוריאנית LG, הלוא הוא LG G2, ממש בסמוך למועד השקתו בעולם. יחד עם המכשיר החדש חשפה יצרנית מוצרי האלקטרוניקה LG את אסטרטגיית הזהות החדשה שלה תחת הסיסמה “הכל אפשרי”, עמה היא מתחייבת לעצב את מוצריה בהתאם לדרישת הקהל. משום כך, למשל, הוצבו בגבו של המכשיר לחצני ההדלקה והכיבוי וכן אלו השולטים בעוצמת השמע.

בשלב זה מציע אתר החברה לבצע רכישתו של דגם ה-16GB במחיר של 3,199 שקלים. חשוב מאד לציין כי בפועל, הלקוחות שירכשו את דגם זה יוכלו לנצל 8GB בלבד. בשלב מאוחר יותר יגיע לארץ גם דגם ה-32GB שיוצע במחיר של 3,499 שקלים ויאפשר למשתמשים לנצל כ-24GB מתוכם. למכשיר ה-LG G2 כזכור, אין חריץ להרחבת זיכרון כך שהבחירה בין שני הדגמים עשויה להיות קריטית אם ברצונו של הלקוח לאחסן מידע רב. את המכשירים תחל רונלייט דיגיטל לשווק בעוד שבוע – יום שלישי ה-1 באוקטובר.

מכשיר ה-LG G2 החדש יציע מסך IPS LCD בגודל 5.2 אינץ’ Full HD (רזולוציה של 1080×1920, כך שצפיפות הפיקסלים תהיה 424ppi) וכן את פלטפורמת ה-Snapdragon 800 של קוואלקום המורכבת ממעבד בעל ארבע ליבות בתדר שעון 2.26GHz, מהמאיץ הגרפי Adreno 330 ומזיכרון RAM בנפח 2GB. במכשיר שתי מצלמות: הראשית נמצאת בגבו עם חיישן 13 מגה-פיקסל ומייצב תמונה אופטי, המשנית נמצאת מלפנים ולה חיישן 2.1 מגה-פיקסל. את כל אלו צפויה להזין סוללת Li-Po שאינה נשלפת בקיבולת של 3,000mAh.

LG G2 יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד Jelly Bean 4.2.2 ויתמוך ב-NFC ובתקן ה-Miracast להעברת מידע בין משתמשים (P2P). במכשיר מוצע למכירה בצבעים שחור ולבן ומידותיו הן: רוחב – 70.9 מ”מ,  גובה – 138.5 מ”מ, עובי – 8.9 מ”מ ומשקל של 143 גרם.

LG-G2-display


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים