הוכרז: Samsung Galaxy Round עם מסך גמיש בגודל 5.7 אינץ’

Galaxy-Round-07שריקת הזינוק לקראת תחילת המירוץ להשקת מכשירים בעלי מסכים גמישים החלה מוקדם מהצפוי כאשר חברת LG הקוריאנית הודיעה אתמול באופן רשמי על תחילת הייצור ההמוני של המסכים הגמישים שישולבו במכשירי החברה כבר בתקופה הקרובה. כדי לא להישאר מאחור, שיגרה סמסונג גם היא הודעה דומה, וכעת היא מכריזה באופן רשמי על Galaxy Round – מכשיר הסמארטפון הראשון שיגיע עם מסך OLED עטוי פלסטיק מעוקל, גודלו, כפי שכבר סיפרה הכותרת – 5.7 אינץ’.

כפי שסיפרו השמועות המוקדמות, מפרטו של המכשיר מזכיר את זה של פאבלט ה-Galaxy Note 3 אשר גם הוא בעל מסך בגודל 5.7 אינץ’: יגיע עם רזולוציית תצוגה Full HD 1080p, מעבד מרובע ליבות בתדר 2.3GHz, זיכרון RAM בנפח 3GB, מצלמת 13 מגה פיקסל סוללת 2,800mAh וכמובן, מערכת ההפעלה אנדרואיד Jelly Bean 4.3 עליה מוטמע ממשק TouchWIZ עם כמה “פונקציות מותאמות” כמו הדלקה זמנית של המסך בעת השענת המכשיר על צידו כפי שניתן לראות בוידאו המצורף. עוביו של המכשיר 7.9 מ”מ בלבד ומשקלו 154 גרם.

Galaxy-Round-06

גבו של המכשיר מכוסה באותו חומר דמוי עור המעטר את גבו של Galaxy Note 3, אולם הוא לא יגיע עם עט ה-S-Pen. בשלב זה אין יותר מדי פרטים על המפרט, אך על פי התמונות שפרסמה סמסונג, נראים בקדמת המכשיר מצלמה קדמית ואסופה של חיישנים אשר ככל הנראה יעניקו למכשיר את אותן יכולות התוכנה של אחיו הגדולים.

על פי הידוע עד כה משתי ההודעות לעיתונות ששיחררו סמסונג ו-LG, עוד בטרם הכריזה הראשונה על Galaxy Round – ידה של סמסונג, לפחות מבחינת מאפייניו של המסך הגמיש, על העליונה. המסך שהציגה סמסונג הוא בעובי של 0.12 מ”מ בלבד, דק משמעותית מהמסך בעובי של כ-0.44 מ”מ שהציגה LG קודם לכן. אם לא די בכך, המסך הגמיש של סמסונג שוקל 5.2 גרם בלבד, נמוך משמעותית מהמוצר של LG.

Galaxy Round יעלה בקרוב למדפיה של ספקית הסלולר SK Telecom הקוריאנית ועלותו מוערכת בסכום של כ-1000 דולרים (כ-3,560 שקלים). טרם ידוע אם בכוונתה של סמסונג להוציא את המכשיר הזה מגבולותיה של קוריאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים