שירות הזרמת המוסיקה Beats Music ייחנך תוך מספר חודשים

Beats-Music

חברת Beats Electronics, יצרנית אוזניות הפרימיום תחת שם המותג Beats by Dre, תחנוך את שירות הזרמת המוסיקה עליו הכריזה החברה לפני כ-9 חודשים. נשיא החברה, לוק ווד, סיפר בראיון לבלוג הטכנולוגי TheNextWeb כי השירות יושק תוך חודשים בודדים בארה”ב ויהיה זמין לשימוש דרך הדפדפן ואפליקציות ייעודיות ל-iOS ואנדרואיד. תמיכה במכשירים מבוססי ווינדוס-פון תגיע בהמשך.

שוק צפוף דורש אסטרטגיה חכמה

tout-red-solo-130905-Oשירות הזרמת המוסיקה החדש של חברת Beats Electronics, שייקרא Beats Music, יעשה דרכו אל שוק רווי בשירותים מתחרים. בחודשים הרבים שעברו מאז הודיעה החברה לראשונה על עבודתה על Beats Music הספיקה גוגל להשיק את שירות הזרמת המוסיקה All Access, המאפשר גישה לכלל ספריית המוסיקה של החברה כמו גם לשירים שאוחסנו בשירותי הענן Google Music ע”י המשתמשים עצמם. All Access זמינה לשימוש כבר כ-5 חודשים ולאחרונה התבשרנו כי בקרוב מאוד עשוי השירות לספק תמיכה גם למכשירים מבוססי iOS. עם השקת מערכת ההפעלה החדשה של אפל, iOS 7, הציגה גם יצרנית האייפון שירות הזרמת מוסיקה משלה העונה לשם iTunes Radio. השירות של אפל, בניגוד לזה של גוגל אינו כרוך בתשלום, אולם יציג פרסומות שונות למשתמשים בו.

כדי לנסות ולהציג דרך ייחודית להזרמת מוסיקה למשתמשים, תבסס חברת Beats Electronics את השירות החדש בעיקר על רשימות השמעה (Playlists) שייבנו על-ידי המשתמשים עצמם, כיוון ש”כך אנחנו (ב-Beats) צורכים מוסיקה וכך רוב האנשים צורכים מוסיקה”, לדברי ווד.

(מקור – TNW)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים