הוכרז: HP Chromebook 11 – מחשב נייד קומפקטי במחיר אטרקטיבי

black-white-chromebook_2xחברת גוגל חשפה במהלך אירוע בניו-יורק את ה-HP Chromebook 11, מחשב כרום-בוק חדש בעל מסך 11 אינץ’ המריץ את מערכת ההפעלה Chrome OS של החברה. ה-Chromebook 11 אמור להיות דגם שיקרוץ לקהל הרחב עם תג מחיר אטרקטיבי של $279 (כ-990 ש”ח) ועיצוב המזכיר את “מחשב הדגל” של Chrome OS, ה-Chromebook Pixel, רק עם גוף עשוי פלסטיק. בגוגל מספרים כי המחשב אולי עשוי מפלסטיק אבל המסגרת שלו ממגנזיום, כך שמדובר במחשב נייד שאמור להיות עמיד.

חברות HP וגוגל בחרו להתבסס ב-Chromebook 11 על פלטפורמת ה-Exynos 5250 מבית סמסונג ולא על מעבדיה של אינטל, כנראה על מנת לשמור על תג המחיר הנמוך ומימדים קומפקטיים למחשב הנייד. חשוב לציין שרק לפני חודש חשפה HP את ה-Chromebook 14 שהצליח להרשים בעיצובו יחד עם מפרט איכותי עבור $299, אמנם הוא בעל מסך גדול יותר של 14 אינץ’. שאר מפרטו של ה-Chromebook 11 כולל מסך 11 אינץ’ מסוג IPS ברזולוציה של 1366X768, זיכרון פנימי 2GB RAM, נפח אחסון מובנה של 16GB, שני חיבור MicroUSB, חיבור Slimport (יציאת וידאו), מצלמת VGA, מקלדת בגודל מלא ועוד. HP בחרה בדרך מעניינת להטענת המכשיר, זאת תוכלו לעשות רק באמצעות חיבור MicroUSB – בדיוק כמו בסמארטפון. הרעיון מאחורי גימיק זה הוא השימוש המקביל במטען עבור הטלפון והמחשב גם יחד.

hero_2xגוגל מצרפת לרוכשי המחשב מספר שירותים בחינם: 100GB בשירות Google Drive למשך שנתיים, 60 יום ניסיון בשירות Google Music All Access ו-12 פעמים בהן יוכלו רוכשי המחשב להתחבר ל-WiFi בטיסות של חברת GoGo. מחשב ה-HP Chromebook 11 יהיה זמין לרכישה מוקדמת החל מהיום בארה”ב דרך חנות ה-Google Play, בסט-ביי, אמאזון ו-HP במחיר של $279. הוא יהיה זמין בצבעי שחור או לבן ובהשראת ה-Moto X תוכלו לבחור מה יהיה הצבע המשני בין כחול, אדום, צהוב וירוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים