גוגל רומזת: הנקסוס 5 ו-KitKat 4.4 ייחשפו ב-28 באוקטובר

kitkat-this-is-itהשמועות אודות מכשיר הנקסוס 5 ועדכון ה-KitKat 4.4 עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד מציפות את הרשת כבר תקופה ארוכה. תמונות וקטעי וידאו של שני המוצרים החדשים הם כבר לא מצרך נדיר, מה שאומר כי שניהם מוכנים להפצה המונית, אולם עד כה לא סיפרה לנו גוגל מתי בכוונתה לחשוף את פרי עמלה.

אם עד אתמול ריחף מעל ראשנו סימן שאלה גדול, נראה שכעת החברה משחררת מעט את “חגורת המסתוריות” ההדוקה ומפזרת רמזים יצירתיים בעמוד הטוויטר של מותג השוקולד KitKat. בציוץ תמים למראה ציטטה יצרנית השוקולד נסטלה את שמו של השיר “!Everybody dance now” של להקת C+C Music Factory, זו שבמקור כונתה בשם The 28th Street Crew. בדיקה מעמיקה יותר גילתה שאורכו של השיר הוא 4 דקות ו-4 שניות, ממש כמו מספרה של הגרסה החדשה – Kitkat 4.4.

האזכור העקיף של המספר 28 חזר על עצמו מאוחר יותר גם בציוץ הבא:

Sometimes you have to look for the signs…

לציוץ מצורפת תמונה בה נראות אצבעות חטיף השוקולד הפופלארי כשהן יוצרות את המשפט “THIS IS IT”. גם כאן, כאמור, ישנו קשר למספר 28 – מדובר בשמו של הסרט העוסק בחייו של של זמר הפופ האגדי מייקל ג’קסון. הסרט שוחרר לאקרנים בתאריך ה-28 באוקטובר 2009.

בזכות הרמזים הללו של נסטלה, רבים מאמינים כי אירוע ההכרזה המשותף של גוגל ו-LG ייערך ביום שני, ה-28 באוקטובר. לפיכך אנו גם סבורים שבמהלך הימים הקרובים תפזר החברה רמזים נוספים אודות התאריך וממש מעט לאחר מכן תפיץ הזמנה רשמית לאירוע.

(מקור – KitKat@) ותודה לכל המדווחים!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים