וידאו: מייקרוסופט מדגימה משחק בתפישת “שלושת המסכים והענן”

חזון “שלושת המסכים והענן”, שמבטיחה מייקרוסופט להגשים עם יציאת הטלפונים הראשונים מסדרת Windows Phone 7, הציץ לכמה רגעים בכנס TechEd של מייקרוסופט בשבוע שעבר. אריק ראדר הדגים במהלך הרצאה משחק פלטפורמה ניסיוני של אינדיאנה ג’ונס שפותח בתוכנת Visual Studio של מייקרוסופט. את המשחק, ש-90% מהקוד שלו משותף, אפשר לשחק במחשב Windows בעזרת המקלדת, במכשיר ה-Xbox בעזרת הבקר התואם ובמכשירי Windows Phone 7 בעזרת האקסלרומטר וחיישני המגע – הכל באותה תוכנה. לא רק שהמשחק לא דורש פורמט שונה לכל אחת משלוש הפלטפורמות, אלא שהוא גם שומר את מיקומו אוטומטית ומאפשר לשחקן להמשיך את המשחק בכל רגע נתון בכל אחת מהפלטפורמות. הנוכחים במקום התרשמו ומחאו כפיים. עכשיו נראה כמה משחקים יגיעו בפורמט כזה, וכמה מגוונים הם יהיו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים