בלאקברי משיקה את שירות ההודעות BBM לאייפון ולאנדרואיד, אבל חכו בתור

blackberry-BBM-gadgety

שירות ההודעות המיידיות הפופולרי BBM של חברת בלאקברי מגיע למכשירים מבוססי iOS ואנדרואיד לאחר זמן המתנה ארוך מהמצופה ושוחרר לפני דקות אחדות לחנויות האפליקציות השונות. החברה הקנדית הודיעה על הרחבת השירות עבור פלטפורמות נוספות עוד בחודש מאי, במהלך כנס המפתחים השנתי.

אף שהאפליקציות זמינות להורדה מחנות האפסטור של אפל ומחנות ה-Google Play למכשירי האנדרואיד, לא כולם יוכלו להתחיל להשתמש בהן באופן מיידי. בלאקברי נערכה מראש לפרץ משתמשים גדול שלדבריה יחפצו להשתמש באפליקציה ולשם כך הכילה מנגנון המתנה שיאלץ רבים להמתין לתורם טרם יוכלו להתחיל להשתמש בה. בבלוג הרשמי של בלאקברי הודיעה החברה כי כל מי שנרשם מראש למידע בנוגע לאפליקציית המסרים המיידים יוכל להתחיל להשתמש באפליקציה באופן מיידי.

לאחר הורדת האפליקציה, תתבקשו להזין את כתובת המייל שלכם. במידה ונרשמתם לשירות בעבר, הזינו את המייל בו השתמשתם באותה עת כדי להתחיל להשתמש באפליקציה. אם לא נרשמתם לשירות מראש, הזינו את כתובת המייל שלכם ובלאקברי תשלח לכם הודעת מייל ברגע שיגיע תורכם להתחיל להשתמש באפליקציה.

bbm-waitlist

בבלוג החברה ציינה בלאקברי כי מעל ל-6 מיליון משתמשים נרשמו לקבל מידע על שירות ה-BBM ל-iOS ואנדרואיד ומעבר לכך, מצאו כמיליון ממשתמשי אנדרואיד את דרכם לשירות דרך אפליקציית החברה שהודלפה לרשת. אליהם, כך מסבירים בבלאקברי, הצטרפו עוד כמיליון משתמשי אייפון שהצליחו לטעון את האפליקציה בדרכים שונות על המכשיר מבלי שזו הוצעה באופן לגיטימי על-ידי החברה. נתוני החברה מצביעים על מעל מ-60 מיליון משתמשים בשירות ההודעות BBM נכון לחודש מאי, כאשר מספר ההודעות שנשלחו עד אז בין המשתמשים עמד על כ-10 מיליארד מידי יום.

להורדת BBM ל-iOS | להורדת BBM לאנדרואיד

(מקור – BlackBerry)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים