הוכרז: iPad Mini עם מסך רטינה ומפרט משודרג

Screen Shot 2013-10-23 at 12.52.44 AMחברת אפל חשפה הערב (ג’) את ה-iPad Mini 2, הדור השני לטאבלט המיני בגודל 7.9 אינץ’, כאשר גולת הכותרת היא כצפוי מסך הרטינה החדש. האייפד מיני 2 בעל עיצוב זהה לדור הקודם ומציג שיפור בעיקר במפרט הטכני ובתוכנה – iOS 7, המגיעה ישירות מהקופסא. הרענון נועד בעיקר להדביק את הפער מהמתחרים ובראשם ה-Nexus 7 מודל 2013 שהביא איתו מסך ברזולוציה גבוהה במיוחד ותג מחיר אטרקטיבי. נראה שהמחיר הנמוך לא מפחיד את אפל מכיוון שה-iPad Mini 2 יקר יותר אמנם החברה שומרת על ה-iPad Mini המקורי עם מחיר מוזל.

בשונה ממה שעשתה עם אייפד מיני ואייפד 2, ציידה אפל את iPad Mini 2 במפרט זהה לזה של ה-iPad Air, כך שהוא כולל את אותה פלטפורמת Apple A7 שתספק ביצועים גבוהים פי 4 בכוח העיבוד ופי 8 בגרפיקה. מסך האייפד מיני 2 נשאר באותו גודל, 7.9 אינץ’, אך זוכה לקבל את רזולוציית הרטינה – 2,048X1,536. הטאבלט אמור לספק 10 שעות עבודה וסך הכול שאר מפרטו זהה לזה של ה-iPad Mini המקורי.

ipad-mini-retina-03

אפל חשפה את ה-iPad Mini 2 עם תג מחיר גבוה יותר מזה של הדור הקודם ומחירו ההתחלתי עומד על $399. החברה בחרה לשמור על דגם ה-iPad Mini המקורי והורידה את מחירו ההתחלתי ל-$299, על מנת כן לנסות ולהתחרות ב-Nexus 7. אפל מציגה המון ביטחון עצמי ובעיקר אמונה שלמרות המחיר הגבוה של iPad Mini 2 עם מסך הרטינה, וביחס למתחרים מבוססי האנדרואיד, פלטפורמת ה-iOS שלה מספיק אטרקטיבית כדי לעשות את ההבדל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים