תמונת יח”צ נוספת של הנקסוס 5 נחשפת לקראת ההשקה

Nexus5-evleaks

המדליף הסדרתי evleaks פירסם לפני מספר שעות תמונת יח”צ של מכשיר הנקסוס 5 מחשבון הטוויטר שלו. ל-evleaks היסטוריה מבוססת למדי בחשיפת תמונות יח”צ של מוצרים ימים בודדים לפני תאריך היעד לחשיפתם מול הציבור הרחב, ואם ניקח בחשבון את השמועות השונות המספרות על תאריך השקתו של המכשיר, הרי שזה יראה עצמו לראשונה כבר מחר או לכל המאוחר ביום חמישי הקרוב, ה-31 באוקטובר.

half-nexus-5מתוך שלל השמועות והדיווחים השונים שעלו מאז נחשף המכשיר לראשונה בוידאו קידום של גוגל עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת Kit Kat 4.4, אנו למדים כי מפרטו של הנקסוס 5 יכלול מסך 4.95 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, מעבד מרובע ליבות בתדר 2.3GHz המבוסס על ערכת השבבים Snapdragon 800 מבית קוואלקום, זיכרון 2GB RAM, מצלמה ראשית בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל ומייצב תמונה אופטי, מצלמה קדמית 1.3 מגה-פיקסל, סוללת 2300mAh וכמובן – מערכת ההפעלה אנדרואיד KitKat 4.4.

השאלה היחידה שעדיין לא נענתה נוגעת למחירו של הסמארטפון החדש מבית גוגל ו-LG. מחירו המקורי של הנקסוס 4 עמד בזמן השקתו על 299$ עבור גרסת ה-8GB ועל 349$ עבור גרסת ה-16GB. אם נסתמך על עליית מחירו של טאבלט הנקסוס 7 החדש מ-199$ ל-229$, הרי שיכול וגוגל תבצע מהלך דומה גם עבור דגם הנקסוס 5. אופציה נוספת היא כי גוגל תבחר לוותר על גרסת ה-8GB ותציג דווקא גרסה חדשה בעלת נפח אחסון של 32GB, אשר לא היה קיים בדגם הנקסוס 4, בעבור 399$.

(מקור – evleaks)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים