הוכרזו: טאבלטי ה-Lenovo Multimode Yoga בשני גדלי מסך ועיצוב ייחודי

lenovo-Yoga-multimode-main

יצרנית המחשבים הסינית לנובו הכריזה על שני טאבלטים חדשים לסדרת ה-Yoga המגיעים בשני גדלי מסך שונים: 8 אינץ’ ו-10 אינץ’. הטאבלטים החדשים מקבלים את השם Multimode Yoga בשל תוספת המעמד הנשלף בצורת צילינדר אותו צירפה החברה לראשם. את המעמד ניתן לפתוח לשם העמדת הטאבלטים בשתי צורות (שוכב או עומד), אך ניתן גם להשאירו סגור על מנת להחזיקו ביד.

מפרטם של הטאבלטים החדשים כולל מסכי 8 אינץ’ ו-10 אינץ’ לשניהם רזולוציית תצוגה של 800×1280, מעבד מרובע ליבות בתדר 1.2GHz מבית MediaTek המבוסס על ארכיטקטורת ARM Cortex-A7, זיכרון 1GB RAM ונפח אחסון פנימי של 16GB אותו ניתן להרחיב באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני מסוג microSD.

בנוסף, כוללים הטאבלטים גם מצלמת 5 מגה-פיקסל וחריץ USB on-the-go שיאפשר לכם לחבר אליהם את הסמארטפון לצורכי הטענה. הסוללות במכשירי הטאבלט מגיעות בקבולת של 6,000mAh עבור טאבלט ה-8 אינץ’ ובקבולת של 9,000mAh עבור טאבלט ה-10 אינץ’, אשר עפ”י לנובו יאפשרו לטאבלטים לרוץ עד 18 שעות בהטענה יחידה.

לשם הצגת הטאבלטים החדשים, צירפה לנובו לשורותיה את השחקן אשטון קוצ’ר, אותו הציגה החברה כמהנדס חדש בחברה. תוכלו להתרשם מיכולות הטאבלטים ומעבודתו של קוצ’ר כמהנדס בקטעי הוידאו הבאים:

את הטאבלטים ניתן יהיה לרכוש במחיר התחלתי של 249$ (כ-875 ש”ח) עבור גרסת ה-8 אינץ’ ובמחיר התחלתי של 299$ (כ-1050 ש”ח) עבור גרסת ה-10 אינץ’.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים