בכיר בסמסונג: “אנו לא טובים בתחום התוכנה כפי שאנו בחומרה”

Galaxy-S4-Frontהענקית הקוריאנית, סמסונג, השלימה עוד רבעון מוצלח במיוחד לפי נתוני IDC שסקרנו בתחילת השבוע. על אף הנתונים המרשימים שמציגה החברה מידי רבעון, היא אינה חפה מביקורת ובעיקר בתחום התוכנה. זה כבר זמן רב שהחברה מושמצת בגלל ממשק המשתמש הייעודי שלה לאנדרואיד – TouchWiz. למעשה, כמעט בכל סיקור של מכשיר מתוצרת החברה נשמעת ביקורת על ממשק המשתמש בשל היותו מצועצע, מסורבל ועמוס גימיקים.

“אנו לא טובים בתחום התוכנה כפי שאנו טובים בחומרה”

אלו דבריו של יושב ראש הדירקטוריון של סמסונג. לפיו החברה משקיעה משאבים רבים על מנת לשפר התוכנה ועתידה להגביר אותם אף יותר בעתיד. כך למשל ברבעון האחרון הושקע סכום עתק של כ-3 מיליארד דולר בתחום. מאמציה של סמסונג לשיפור חווית המשתמש נמשכים כשזו הודיעה על הקמת מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם שמטרתם לתת מענה לביקורות ולהתאים את השירותים המשולבים ב-TouchWiz לשווקים השונים.

אנו אכן מבינים את הביקורת המופנת כלפי סמסונג וממשק המשתמש TouchWiz, גם בסקירות שלנו של מכשירי המובייל השונים שלה היא באה לידי ביטוי (למרות שיש שיפור בדגמי 2013). במקרים רבים הממשק מכביד על המכשיר ותופס מקום רב בזיכרון המובנה. לאחר המהפך הדרסטי שחוללה המתחרה אפל במערכת ההפעלה iOS, אנו מקווים שסמסונג תעשה כמותה ותהפוך את ממשק ה-TouchWiz למעניין יותר או לפחות מעט יותר קרוב למקורי של אנדרואיד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים