משקפי Glass מקבלות אזניות סטריאו ותמיכה ב-Google Play Music

youngguru-googleglassפרוייקט Glass של גוגל הוא ללא ספק אחד היותר שאפתניים של ענקית החיפוש עד היום. משקפי המציאות הרבודה נחשפו לראשונה בשנת 2012 ומאז נמצאים תחת ידיהם של משתמשים נבחרים, אשר מבקרים את המוצר באופן עקבי עד השקתו בשנה הבאה. אחת הביקורות הגדולות כלפי המכשיר, אם לא המשמעותית שבהם, הייתה הבעיתיות בתחום השמע.

האינטגרציה מול המשקפיים החכמות של גוגל נעשת באמצעות דיבור ומענה, אולם במקרים רבים בהם המשתמשים שהו בסביבות רועשות ההתממשקות מול המוצר נעשתה בעייתית. גוגל חשפה אוזנייה ייעודית המתחברת למשקפיים, אשר נושאת לוגו המותג, באמצעותה המשתמש יוכל לתקשר עם משקפי ה-Glass בצורה טובה יותר. כעת גוגל מאשרת שלקראת סוף החודש תשיק אוזניות סטריאו חדשות בעלות של $85, שיעזרו מאוד לנצל את התמיכה החדשה בשירות המוזיקה שלה. החברה מצרפת למשקפיים תמיכה במספר פונקציות מוזיקליות וכעת המשתמש יוכל לשאול את Glass איזה שיר מתנגן ברקע, לבקש מהם לנגן שיר מסויים מתיקיית המוסיקה שלנו ואפילו למצוא עבורינו שיר בשירות ה-Google Play Music.

גוגל מפרסמת מעין ״יומן מסע״ של אחד המשתתפים בתכנית הבדיקה על מנת שנוכל להתרשם מהמוצר העתידי, הפיצ׳רים החדשים שהיא מוסיפה וההתממשקות מולו.

לצפייה בסרטון:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים