רשמי: סמארטפון Huawei P6S יצוייד במעבד שמונה-ליבות

IMG_0188חברת וואווי (Huawei) הסינית היא אחד מהכוחות העולים בשוק המובייל של המזרח ובשנתיים האחרונות עושה מאמצים רבים לחדור למערב ואפילו לישראל. הסמארטפונים של החברה מתמקדים בעיקר בשווקים הנמוכים עד בינוניים עם תג מחיר אטרקטיבי ומכשיר דגל אחד לשוק הגבוה – כיום זהו ה-Huawei P6.

נשיא וואווי הודיע באופן רשמי כי סמארטפון הדגל הבא של החברה וממשיך דרכו של ה-P6 יהיה ה-Huawei P6S (כן, בסגנון האייפון). ההפתעה הגדולה היא האישור לכך שה-P6S יהיה בעל מעבד שמונה-ליבות, לא של חברת MediaTek שכבר הכריזה על אחד, אם כי של וואווי עצמה. המעבד יהיה הדור הבא של דגם ה-K3V2 הנמצא כעת במכשירי וואווי וכבר הספיק להתיישן בשנה החולפת.

השוק הסיני שונה מאוד משווקי המערב. אצלנו למותג יש חשיבות רבה, גבוהה מאוד בסדר העדיפויות של המשתמשים. אצל הסינים לעומת זאת, השיקול העיקרי הוא המחיר וייצור עצמי של המעבד אמור לאפשר לוואווי להיות מאוד תחרותית. המעבדים של היצרניות המובילות כמו קוואלקום ואפילו NVIDIA נחשבים ליקרים יותר, אך גם בינתיים אף אחת מהן לא חשפה רשמית מעבד שמונה-ליבות. המובילה כרגע במירוץ היא חברת MediaTek, אבל חשוב לציין שכיום פלטפורמת ה-Apple A7 נחשבת לעצמתית בשוק והיא בעלת מעבד כפול-ליבה “בלבד”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים