קוואלקום תחל בשיווק השעון החכם Toq בדצמבר במחיר 349.99$

Qualcomm-Toq

לפני זמן קצר הודיעה יצרנית השבבים קוואלקום כי תחל בשיווקו של השעון החכם Toq אותו פיתחה החל מיום שני, ה-2 בדצמבר, הוא חג הקניות המקוונות הידוע בשם Cyber Monday. השעון החכם יושק במחיר התחלתי של 349.99$, מחיר גבוה מזה של ה-Galaxy Gear המוצע עבור 299$ (בישראל – 1,999 ש”ח).

את השעון החכם של קוואלקום תוכלו למצוא בחנות אתר החברה בלבד וזו עדיין לא הודיעה על השקתו בחנויות. דבר מה נוסף ש”שכחה” קוואלקום להציג באתר החברה הוא מפרטו של השעון, הכולל מסך 1.55 אינץ’ ברזולוציה של  192×288 פיקסלים. קוואלקום מדגישה חשיבות רבה יותר לטכנולוגיית ה-Mirasol של מסך שעון ה-Toq, אשר יתרונותיה המהותיים ביותר כוללים צריכת סוללה נמוכה, שתאפשר עבודה של מספר ימים ללא צורך בהטענה לפי קוואלקום, והתמודדות טובה עם השתקפות אור חזק במיוחד (כמו השמש).

קוואלקום דואגת לציין מראש כי התמיכה של השעון בהתראות המגיעות מהמכשיר הנייד תאפשר קישורו לכל מכשיר מבוסס מערכת ההפעלה אנדרואיד החל מגרסה 4.0.3, אולם בחברה ממליצים לעדכן לגרסת ה-Jelly Bean 4.3 של אנדרואיד לפחות, לשם ייטוב שליחת ההודעות לשעון החכם. הקישור עצמו בין השעון למכשיר הסמארטפון ייעשה דרך  בלוטות’ והשעון יאפשר קבלת שיחות ושליחת הודעות למכשירים תומכי AllJoin.

שעון ה-Toq מקבל תמיכה גם בטעינה אלחוטית באמצעות טכנולוגיית ה-WiPower LE של קוואלקום, זאת באמצעות תחנת עגינה מיוחדת שתשיק החברה יחד איתו. השעון יכלול אפליקציות מובנות כמו מזג אוויר ומניות, אך עיקר שימושו יהיה בקישור בינו לבין הטלפון החכם, ממנו יקבל השעון התראות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים