MediaTek משיקה את מעבד 8 הליבות האמיתי

mediatek-chip-2

יצרנית השבבים הטייוואנית MediaTek הודיעה היום (ד’) כי היא משיקה את מעבד 8 הליבות האמיתי שלה המגיע כחלק מפלטפורמת העיבוד החדשה של החברה, אותה חשפה לראשונה בסוף חודש יולי. פלטפורמת העיבוד מדגם MT6592 צפויה להגיע למכשירים ניידים עד סוף השנה הנוכחית ובמהלך 2014, כאשר רק לפני חודש חשפה חברת UMI את סמארטפון ה-X25 שיעשה שימוש במעבד מתומן הליבות החדש.

פלטפורמת ה-MediaTek MT6592 תבוסס על ארכיטקטורת ARM Cortex-A7 ותצוייד במעבד בעל 8 ליבות, כל אחת מהם מסוגלת לספק בין 1.7GHz-2GHz, מעבד גרפי מדגם ARM Mali-450 MP שייספק תמיכה בניגון קבצים ב-4K המקודדים ב-H.264 כמו גם קבצים ב-Full HD המקודדים ב-H.265, מה שיחסוף משמעותית בנפח אחסון קבצי מדיה גדולים במיוחד.

בנוסף, תכלול הפלטפורמה החדשה תמיכה במצלמות ניידות באיכות תמונה של עד 16 מגה-פיקסל ותמיכה ב-WiFi מתקן 802.11n. עד סוף השנה מבטיחים בחברה כי ישיקו גם מודם תומך הדור הרביעי LTE, זאת כדי להתמודד עם קוואלקום שמציעה כבר היום מוצר דומה.

השקתה של פלטפורמת העיבוד החדשה מבית MediaTek מגיעה יחד עם הכרזתה של קוואלקום על פלטפורמת העיבוד החדשה שלה, ה-Snapdragon 805, זו מציעה תמיכה רחבה יותר מה-MT6592 בגרפיקה וסרטים באיכות גבוהה (Ultra HD) כמו גם בצילום ובצד הקישוריות. שתי הפלטפורמות צפויות להגיע יחד עם המכשירים החדשים במחצית השנה הראשונה לשנת 2014, אולם ככל הנראה נזכה לראות סנוניות ראשונות עם המעבד המתומן של MediaTek מעט לפני שקוואלקום תצא עם הפלטפורמה החדשה שלה אל השוק.

(מקור – MediaTek)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים