חברת LG מתחילה בהשקה הבינלאומית של מכשיר ה-G Flex הגמיש, האם יגיע גם לישראל?

g2-flex

מכשיר הסמארטפון הקעור של היצרנית הקוריאנית LG, ה-G Flex, מתחיל בהשקתו הבינלאומית לאחר שכבר הוצג לשוק הדרום קוריאני לפני מספר שבועות. הודעה על אירוע עיתונאים שיתרחש בהונג-קונג ביום שלישי הקרוב, ה-3 בדצמבר, מציגה בלי צל של ספק את ה-LG G Flex, שיושק כבר בתחילת החודש הבא במדינה, כאשר השקה של המכשיר באירופה צפויה אף היא לחודש דצמבר.

LG-G-Flex-Dec-3-invite

ה-LG G Flex הוכרז בסוף חודש אוקטובר ומפרטו כולל מסך בגודל 6 אינץ’ שלצערנו מגיע ברזולוצייה של 1280X720, מעבד מרובע-ליבה בתדר 2.26Ghz על-גבי ערכת השבבים Snapdragon 800 של חברת קוואלקום, זיכרון פנימי 2GB RAM, מצלמה אחורית 13 מגה-פיקסל וסוללת 3,500mAh. עובי המכשיר נע בין 7.9 מ”מ ל-8.7 מ”מ בחלקיו השונים ומשקלו עומד על 177 גרם.

גולת הכותרת של הסמארטפון הגמיש של חברת LG היא כמובן היות המכשיר גמיש עד כדי שניתן לכופף אותו וזה יחזור למצבו הקעור גם אם תיישרו אותו לחלוטין, אולם LG הוסיפה למכשיר גם ציפוי מיוחד בגבו המאפשר תיקון והעלמת שריטות, כפי שניתן היה לראות בוידאו שהציגה החברה לאחרונה.

יגיע לישראל?

ומה בנוגע לישראל אתם שואלים? ובכן, עדיין לא שמענו הודעה רשמית בדבר יבוא המכשיר הגמיש לישראל, אולם אבישי פריז, מנהל השיווק והפיתוח העסקי של חברת רונלייט, היבואנית הרשמית של מוצרי המובייל של LG בישראל, פרסם לאחרונה דרך קבוצת פייסבוק תמונה של ה-G Flex עליה מוצג אתר אינטרנט ישראלי.

כאמור, אישור רשמי לדבר ייבואו עדיין לא קיבלנו ולא ניתן לדעת מהתמונה האם המכשיר אכן נמצא בישראל או שמא רק מציג את התמונה של האתר הישראלי, אולם נציגה של רונלייט הוסיף גם מעט רשמים כלליים לגביו, דבר המרמז על כך שלפחות הוא עצמו ראה את המכשיר.

LG-G-Flex-israel

(מקור – unwiredview)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים