ה-HTC One בגרסת מפתחים וסים-פרי מקבל את עדכון אנדרואיד KitKat 4.4 וממשק ה-Sense 5.5

HTC-One-KitKat-Original-1

יותר מחודש עבר מאז השקת עדכון מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.4 KitKat וכמו תמיד עם פלטפורמת המובייל של גוגל לא ברור אם ומתי יקבלו מכשירים שונים את הגרסה החדשה. חברת HTC היא כרגע יצרנית הסלולר הזריזה ביותר להפצת העדכון, למרות שהיא מתמקדת בעיקר בסמארטפון הדגל שלה, ה-HTC One. אחרי שהעדכון לאנדרואיד 4.4 הגיע למכשירי ה-HTC One בגרסת גוגל פליי, הוא עושה כעת את דרכו לגרסאות המפתחים הוסים-פרי שלהזכירכם כוללות את ממשק המשתמש Sense UI שגם כן זוכה לרענון קל.

החברה הבטיחה שה-HTC One בגרסאות המפתחים וסים-פרי יעודכן לאנדרואיד 4.4 יחד עם ממשק המשתמש Sense 5.5 עד סוף נובמבר והיא אכן עומדת במילה שלה. לצערנו, בעולם מכשירי האנדרואיד זה לא טריוויאלי שחברה תעדכן את מכשיריה במהירות ותעמוד בלוחות הזמנים עליהם היא הכריזה. שחרור העדכונים האחרונים לגרסאות השונות של ה-HTC One יוצרים אצלנו הרבה אמון בחברה ואנחנו בטוחים שזה קלף שיעבוד לטובתה בהשקות המכשירים הבאות.

כפי שציינו, יחד עם עדכון מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.4 KitKat מביאה HTC עדכון גם לממשק המשתמש שלה לגרסת Sense 5.5. העדכון לממשק צפוי להביא מגוון שיפורים שאת חלקם ראינו עם השקת פאבלט ה-HTC One Max.

(מקור: HTC)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים