אנליסטים מעריכים: Windows Phone תגבר על iOS בתוך 3 שנים

ios-vs-wpמערכת ההפעלה Windows Phone ממשיכה לצבור תאוצה, ותחזיות האנליסטים מוסיפות להיות אופטימיות ביותר. על אף שליטתן המוחלטת של גוגל ואפל על שוק הסמארטפונים יחד עם מערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS, מאמינים האנליסטים כי בתוך 3 שנים תדיח Windows Phone את מערכת ההפעלה iOS למקום השלישי ותציב עצמה במקום השני, מתחת לאנדרואיד של גוגל.

על פי מגזין פורבס, Windows Phone 8 היא מערכת ההפעלה בעלת קצב הצמיחה הגבוה בשוק המכשירים הניידים. במשך תקופת זמן קצרה יחסית, הצליחה מערכת ההפעלה של מיקרוסופט להגיע לאחוז גידול מרשים במספר המשתמשים בה, כשרק בשנה האחרונה המריאה תפוצתה ב-156 אחוזים, לעומת גידול של 51.3 אחוזים אצל אנדרואיד ו-25.1% בלבד אצל iOS. בפורבס מאמינים בנוסף כי רכישת חטיבת המובייל של נוקיה תוסיף לחזק את מיקרוסופט ואת מערכת ההפעלה Windows Phone בפרט, זאת בעקבות שליטתה של נוקיה בשווקים מתפתחים בעולם.

אקו-סיסטם חזק

windows8.1-startMenuתחזית נוספת עליה מסתמכים האנליסטים היא שבסופו של דבר תבצע מיקרוסופט איחוד של כל מערכות ההפעלה שלה. טוד בריקס, מנהל חנות האפליקציות של Windows, טוען כי המשתמש יעדיף מערכת הפעלה אחת שתעבוד בצורה אחידה ומוכרת על כל הפלטפורמות – החל מהסמארטפון, דרך המחשב ועד לקונסולת המשחקים Xbox. בריקס מוסיף כי התכנון של מיקרוסופט לעתיד הוא לספק שירות הוליסטי למשתמשים, כמו גם מגוון כלים שיקלו על פיתוח אפליקציות תואמות לכל הפלטפורמות.

אחת הבעיות העיקריות של Windows Phone 8 היא מחסור באפליקציות, דבר שמיקרוסופט מנסה לשנות כבר זמן רב. במהלך השבועות האחרונים שמנו לב שאפליקציות כמו Waze, Vine ו-Instegram הותאמו עבור מערכת ההפעלה, ואם מגמה זו תימשך – כך ייגברו סיכוייה של מערכת ההפעלה להפוך פופולארית יותר עוד בטרם 2017 כפי שחוזים האנליסטים.

מה דעתכם, מתי תדיח Windows Phone את iOS מהמקום השני, אם בכלל?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים