גרסת הבטא השניה של iOS 7.1 מציגה אפשרויות קישור לצג הרכב

iPhone-5S

ביום שישי שיחררה אפל עדכון גרסה למערכת ההפעלה iOS 7.1 בגרסת בטא שניה הזמינה למפתחים בלבד. העדכון מביא עמו מספר שיפורים ושינויים מהותיים, בראשם משתפרת מהירות אנימציות המעבר, אותה עדכנה אפל עוד יחד עם הבטא הראשונה של iOS 7.1, אולם כעת מרגישה זו חלקה ומהירה יותר מבעבר. גם אם בחרתם לבטל את אנימציות המעבר, תרגישו בהבדל מהותי במעבר בין חלונות שירגיש כמיידי.

בעוד אפל מתקדמת לקראת שחרורה הרשמי של גרסת iOS 7.1, אנו זוכים לקבל הצצה למספר מקומות בהן מוסיפה החברה חידושים למערכת ההפעלה:

  • את הגישה לניהול הסיסמה המגנה על מסך הנעילה וניהול הגדרות ה-Touch ID ב-iPhone 5S מעבירה אפל למסך ההגדרות הראשי.
  • חלונית מרכז הניהול (Control Center) מקבלת אפקט קפיצי חדש ומוסיפה את שם האפליקציה המנגנת מוסיקה ברקע.
  • גישה למצב “רשימה” חדש באפליקציה המובנית של לוח השנה.

ios71b2-calendar

  • אפשרות בחירת רקע לכפתורים בתוך אפליקציות

ios71b2-1

הגדרה חשובה נוספת המגיעה לגרסת הבטא השניה של iOS 7.1 היא האפשרות להגביל את השימוש בחיבור המכשיר לצג ברכב, זו מעידה על בואה של מערכת ה-iOS in Car עליה הכריזה אפל בכנס המפתחים האחרון, WWDC 2013. המטרה הינה שילוב מערכות הקיימות כיום ב-iOS כמו העוזרת הוירטואלית סירי, ביצוע וקבלת שיחות, האזנה למוסיקה, ניווט, ותקשורת באמצעות הודעות לצג ייעודי ברכב.

ios71b2-car


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים